May 22nd, 2017

Umum mengetahui tentang situasi tegang mengenai insiden yang berlaku di acara Fenomena Aidilfitri 2017 yang melibatkan  pelakon popular Nora Danish dan Fasha Sandha.  Malah, Nora juga sudah mengambil tindakan untuk menyaman Fasha gara-gara statusnya di media sosial yang didakwa mencetuskan salah faham.

Menurut Nora, apa yang beliau lakukan itu bukanlah untuk mencari gaduh sebaliknya ingin menamatkan setiap perselisihan faham mereka berdua yang tidak berkesudahan selama beberapa tahun.

Perjuangan mencari kebenaran ini bukan untuk pertahankan diri Nora sendiri. Kali ini untuk suami dan keluarga tercinta serta perniagaan yang diusahakan. Nora sekarang dah tak macam dulu lagi. Kini dah bergelar isteri.

Sudah tentulah impak kenyataan palsu yang dibuat itu telah mengguris banyak hati. Bukan saya seorang. Sebab itu Nora mengambil keputusan untuk menoktahkan segala-galanya secepat mungkin biar masalah selesai ikut saluran yang betul.

Benda ini bukan benda baru pun, selama ini banyak fitnah yang bertebaran, Nora tak layan. Tapi bila difikirkan balik, sampai bila Nora nak bagi orang lain pijak kepala? Itu yang Nora, buat bertindak.

Meskipun apa yang berlaku memberikan impak yang agak besar terhadap dirinya, Nora memberitahu beliau tidak berdendam dengan Fasha.

Sumbe Berita : Utusan Mingguan


Comments are closed.

Loading...