Written by Bella | May 29th, 2019

Tindakan pelakon dan penyanyi, Nonny Nadirah memuat naik foto lelaki yang dikatakan seorang pelakon kaki perempuan mencetuskan spekulasi hangat di media sosial kini.

Nonny meminta agar lelaki berkenaan bertanggungjawab dengan perbuatannya yang sudah menghamilkan seorang wanita.

Menurut Nonny lagi, lelaki yang dikenali sebagai Mr AA itu sudah berkahwin tetapi seorang yang suka berfoya-foya dan beberapa kali berlaku curang dengan isterinya. Sering menggunakan ayat-ayat manis untuk mempermainkan hati dan memperdayakan wanita.

Aduhai, satu demi satu kes kecurangan didedahkan, siapa pula Mr AA  ini?

Sumber Berita : mStar Online

71 responses to Nonny Nadirah Dedah Pelakon Lelaki Kaki Perempuan, Curang Dengan Isteri

  1. Noname says:

    Bukan aaron aziz…aaron aziz dagu tak pnjg mcm dlm gbr n tak tajam,wajah pn tak pnjg,,,ni lbh kpd laki fasha…waallahu Alam

  2. Aida Musa says:

    Brenti-brenti lah kita weh, kesian orang habis kena. Biar si nonny tu sorang jelah. Dia pun agaknya dah kena game jugak tu pasai sangat.

  3. Aku says:

    Masalahnya aku sampai skrg tak nampak dia petik AA dalam statement dia..kat mana?

  4. Anonymous says:

    Macam aidil aziz.. Dari raut wajah tu, tp tak penah lagi dengor dia curang.. Allah mcm² hak sekarang..

  5. WickEd says:

    Noni noni kau dah kasi org buat fitnah dibulan posa ni…kau nak kena mintak maaf dgn semua artis2 lelaki yg org speculate ni…kalau kau nak pecah rahsia lebih baik tak payah blur terus tunjuk, atau kau simpan je rahsia tu sampai mati. Tepuk tgn satu tak bunyi, kau pun dah buka aib kawan kau…nak ikut marah ni nak kena fikir dulu.

  6. Aku says:

    https://ms.m.wikipedia.org/wiki/Kategori:Pelakon_lelaki_Malaysia

    Gigih aku taip2 kat wikipedia hanya ada AA yg ni aje klu xada tu maksudnya tak glamour la kan

  7. Anonymous says:

    Betul tu mana dia tulis Mr AA? aku namak dia tulis Mr ?? adalah…cer bgth sikit..

  8. lone rangers says:

    Mcm laki si fasha tu..Aidil Aziz

  9. Sella says:

    I yhink think 100% Amar Asyraf

  10. Anonymous says:

    Betul!!

  11. Anonymous says:

    amar asyraf rupanya

Leave a Reply to AK2.O Cancel reply