Noh Hujan Kini Berjambang, Terserlah Kemesraan Bersama Mizz Nina Untuk Majalah W&W

Hiburan

Noh Hujan Kini Berjambang, Terserlah Kemesraan Bersama Mizz Nina Untuk Majalah W&W

Kewujudan jambang memang menampakkan lagi kemachoan dan kekacakan Noh Hujan. Paling penting, Noh nampak lebih matang bersesuaian dengan status seorang suami. Mizz Nina pula semakin hari semakin berseri. Terserlah kebahagiaan yang dikecapi oleh suami isteri ini selepas perkahwinan mereka.

noh hujan mizz nina

Advertisement

Apa yang Abang Nara suka mengenai posing mereka berdua untuk majalah ini ialah kegembiraan yang terpancar daripada wajah. Nampak tidak dibuat-buat. Tahniah kepada jurukamera yang berjaya mewujudkan suasana natural sebegini.

noh hujan mizz nina

Tak sabar rasanya untuk mendengar berita gembira tentang kehadiran orang ketiga dalam hidup Noh dan Mizz Nina. Semoga tahun 2012 ini membawa khabar gembira untuk mereka berdua.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

76 Comments

  1. Delyla

    January 27, 2012 at 1:43 pm

    sweetttttttt sangat2…Noh hensem..very the macho..!!

  2. mulut capoi

    January 26, 2012 at 10:56 am

    Perkara2 peribadi suami-isteri tak baik dedahkan atau dipertontonkan…..walaupun hubungan anda halal…..
    Anak2 pun dilarang memasuki kamar tidur ibu-bapa….
    fikir2kanlah jika dipertontonkan anda dan isteri seperti diatas….
    Nak bergambar…..pilihlah lokasi yang sesuai……sekadar menegur ajeeee……

  3. mat

    January 26, 2012 at 9:55 am

    ader tak gambo aksi cium apam atas katil

  4. Cik Nad

    January 26, 2012 at 9:34 am

    ada jambang, nampak matang. kalau tak dulu nampak macam budak saja..

    happy for both of them..

    alemak, gambar macam ni buat jeles lah pulak.. ni nak sayang+bermanja dgn cik abang je nih. ahah.. Nanti kalau ada anak-anak. Kekalkan kebahagiaan begini..

  5. syaz

    January 26, 2012 at 1:25 am

    da kahwin pun agak2 la nak bergambar tunjuk kat org mcm nie..kite nie org melayu islam, jgn duk ikut sgt budaya barat.. (nasihat tuk diri sendiri jgk)

Loading...