Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(PEMBETULAN)Ini Baru Betul Siti Saerah

Kami mintak maaf la tersalah taip nama Siti Sarah jadi Siti Saerah pulak.  Saja je tu, nak tengok korang ni peka ke tak peka. Ternyata pembaca Beautiful Nara ni laser-laser semuanya. Hahaha.

Advertisement

Baguslah, memang kena tahan aja lah baca komen-komen yang laser, tapi kami tak kesah, sebab kadang-kadang gosip kami pon laser juga.

Terima kasih banyak-banyak kepada yang menegur kami. Kami akan cuba untuk mengurangkan typing error di masa akan datang. Inilah akibatnya membuat artikel di kala jam 3 pagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top