March 25th, 2009

Kami mintak maaf la tersalah taip nama Siti Sarah jadi Siti Saerah pulak.  Saja je tu, nak tengok korang ni peka ke tak peka. Ternyata pembaca Beautiful Nara ni laser-laser semuanya. Hahaha.

Baguslah, memang kena tahan aja lah baca komen-komen yang laser, tapi kami tak kesah, sebab kadang-kadang gosip kami pon laser juga.

Terima kasih banyak-banyak kepada yang menegur kami. Kami akan cuba untuk mengurangkan typing error di masa akan datang. Inilah akibatnya membuat artikel di kala jam 3 pagi.


Comments are closed.

Loading...