Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Yang Kecam Elfira Dan Faris Bermakna Tidak Restu Kehendak Allah SWT – Pak Nil

Disebalik kegembiraan perkahwinan Elfira Loy dan Faris, ada juga segelintir pihak yang memberikan pelbagai komen negatif mengenai pasangan itu selain masih mengaitkan pelakon wanita itu dengan bekas tunangnya.

Turut kurang senang dan terkesan dengan isu itu adalah pengacara popular Datuk Aznil Hj Nawawi. Menurut Pak Nil, netizen yang sering melontarkan kata-kata kesat kepada pasangan Elfaris bermakna mereka tidak merestui kehendak serta perancangan Allah SWT.

Advertisement

Elfira juga dilihat memberikan respon terhadap kenyataan Pak Nil dengan ucapan terima kasih buatnya. Benar apa yang dikatakan oleh Pak Nil, sepatutnya kita doakan yang baik-baik sahaja buat Elfaris semoga rumah tangga yang dibina bahagia sehingga akhir hayat.

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 Comments

  1. fisha sunda

    January 8, 2019 at 7:35 am

    Satu je aku nk ckp. Hensem nauu nau faris compared to pian. Rawrrrrr Jaga baik2 na takut kne caras zasss

    • Anonymous

      January 8, 2019 at 8:58 am

      x adalh handsome nau…biasa2 je..mata ko juling agaknya..

  2. Ayoi

    January 7, 2019 at 10:25 pm

    Bg aku ensem lg si faris ni berbndg dgn si pian nobita tu….karma tuk pian…camne dia lukakan hati ex gf dia…main2 kan perasaan perempuan…siap x ngaku lg penah bercinta sblm dgn el….haa…amik ko…lps tu buat2 muke innocent si pian tu….meluat aku tgk….y netizen ni pulak x abis2 nk kaitkan dgn pian…dah2 laa tu….sibuk jg kehidupan org…kehidupan sndri pn tunggang langgang….bape rmai y kat luar tu cinta dgn org lain,tunang dgn org lain kawen dgn org lain?????sbb diorg artis tu y kne kecam…y bkn artis pn aku tgk lg teruk……laki org pn nk sondol…asalkan kaya…x pyh nk kecam sgt artis…korg pn perangai 2×5 je dgn artis…bezanye korg x dikenali dan x dikecam oleh netizen…tu je…

  3. Anonymous

    January 7, 2019 at 6:01 pm

    Kalau bukan emak bapa el banyak ulas dlm. Socmed x lah nitezen menyampah dgn keluarga mereka. Hina anak org bukan tolong sufian tapi perkatan2 emakbapa el bukan sebagai org tua yg menyelesaikan masalah. Ibubapa pian dan keluarganya x ada ulas apa2 dlm socmed… itu buat org menyampah cakap tak serupa bikin emakbapa el ni.. anak lagi banyak masalah

  4. bagi pendapat je

    January 7, 2019 at 5:54 pm

    cmni je la paknil..kami ni siapa yg nk bg restu si EL ni kawen dgn siapa dye berkenan..kami netizen cuma menyampah ngn si EL sbb ape yg kami tgk dari luaran..kisah dalaman dye kami xtau..bg kami mmg nmpk yg si EL dn mak dye lebih mementingkan harta dari yg lain..sbb xde la dgar menantu dye kena hafal surah mcm2..tp xtau la plak kalau ada syarat cmtu diletakkan ..tp x heboh2 psl hal tu…

    sebab tu kami sbg netizen rasa ini x adil untuk bekas tunang si EL wlupun tuan punya bdn pun x komen ape2 psl hal ni..

    kami tau nama pun jodoh..tp rasanya kejam la..kenapa la dulu pegi bagi si EL ni tunang ngn si pian tu..kan elok jgn bg tunang..hampa perasaan org lain bila di putuskan..

    itu yg buat kami ni jugde EL ngn mak dye mata duitan..

  5. wekkkkkkk

    January 7, 2019 at 4:35 pm

    AWAK JGN HENTAM NETIZEN PAK NIL..JAP LAGI RATU2/KING2 DAN OTAI2 NETIZEN AKAN SERANG..PASTI BYK JAP LAGI..WEKK BELUM ADA IDEA NI..SIBUK KEJA..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top