Netizen Tersentuh Hati Fasha Sandha Kongsi Video Suami Mengaji

Hiburan

Netizen Tersentuh Hati Fasha Sandha Kongsi Video Suami Mengaji

Menjadi idaman setiap wanita untuk memiliki seorang suami yang penyayang dan paling penting sekali mempunyai didikan agama yang baik untuk mengemudi bahtera rumah tangga dengan harmoni.

Advertisement

Baru-baru ini, perkongsian Fasha Sandha di akaun Instagramnya dimana dia berkongsi video pendek merakamkan suaminya, Aidil Aziz sedang membaca ayat-ayat suci Al – Quran membuat netizen tersentuh hati.

Rata-rata netizen berkata betapa bertuahnya Fasha mempunyai seorang suami yang baik dan mendoakan agar pasangan ini kekal sehingga ke jannah. Ada juga yang memberitahu, Aidil sebenarnya pernah belajar di sekolah agama.

Memang sejuk hati isteri bila dengar suami mengaji, tersentuh sanubari. Semoga Fasha dan Aidil kekal bahagia dan harmoni.

Kredit Foto : Pinography 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

16 Comments

  1. Anonymous

    May 31, 2019 at 12:45 pm

    Berusaha betul nak menunjuk2 anak mamak ini.
    Nak dipuji lepas tu mengamuk kalau netizen salah ckp tak peduli apa org tegur kalau anak telanjang mcm pelacur
    Sebelum kawin peluk cium baju seksi2

  2. nonok

    May 31, 2019 at 12:24 pm

    jgn laki ko yg disebot2 si nonny dah

  3. Anonymous

    May 31, 2019 at 11:54 am

    showing off at its best

  4. Anonymous

    May 31, 2019 at 11:23 am

    huru hara meja tepi katil tu…. interior dah lawa.. beli laa wall cabinet murah2 kt eon pun ader… baru laa tersusun kemas

    • www

      May 31, 2019 at 11:46 am

      dia pun org mcm kita gak. kadang rajin kadang malas.

    • Anonymous

      May 31, 2019 at 12:05 pm

      saje nk tunjuk yang dia skrg ni tgh mendalami ilmu agama…bnyk buku2 agama tu aku tgk…ats tu ade 2,3 buah quran…alhamdulillah..

  5. Anonymous

    May 31, 2019 at 11:04 am

    Aku tahniah ucapkan sbb laki ko bgus stakat ini, tpi perlu ke nk tunjuk…

Loading...