Netizen Selar Tindakan Wanita Tak Nak ‘Getback’ Dengan Suami, Rupa-Rupanya..

Kehidupan

Netizen Selar Tindakan Wanita Tak Nak ‘Getback’ Dengan Suami, Rupa-Rupanya..

Sudah semestinya jika seseorang itu mendirikan rumah tangga bersama pasangan, mereka ingin pengakhiran yang indah dan sama sekali elak dari pengakhiran dengan penceraian.

Bagaimanapun, jika itu jalan yang terbaik, salah seorang pasti akan membuat keputusan itu itu agar dapat hidup lebih bahagia. Seperti satu kisah wanita di TikTok ini yang mendapati suaminya mempunyai perempuan lain di belakangnya dan enggan memberi peluang kedua kepada beliau.

Advertisement

Sebelum ini, netizen menyelar tindakannya kerana enggan menerima suaminya kembali dalam perkahwinan mereka, akhirnya wanita itu memberitahu kisah sebenar selepas penat ‘dicaci maki’ oleh orang ramai.

Wanita tersebut memberitahu suaminya seorang kaki pukul tegar, hingga dia pernah terfikir untuk membunuh diri atas sebab sudah tidak tahan dengan keganasan yang dilakukan oleh suami.

Bukan itu saja, suaminya itu juga sanggup memuat naik video ‘mesra’ bersama perempuan lain di media sosial, biarpun pada masa itu mereka masih sah bergelar suami isteri.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen menukar fikiran untuk menyokong tindakan wanita tersebut untuk tidak kembali kepada lekaki yang sama sekali tidak bertanggungjawab dan mementingkan diri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

PU Syed Sharifah Sakinah
6 bulan lalu

"Kenapa 'Public' Benda Yang Dah 'Diprivate'?"- Sakinah Jawab Teguran 'Pedas' PU Syed

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...