Netizen Sedih, Restoran Ini Mungkin Tutup Lepas Raya Walaupun Makanan Lazat

Trending

Netizen Sedih, Restoran Ini Mungkin Tutup Lepas Raya Walaupun Makanan Lazat

Kata orang, kalau makanan yang dijual itu sedap, pasti ramai yang akan datang membelinya. Namun kadangkala, mungkin nasib tidak menyebelahi. Walaupun makanan yang dihidangkan sedap, masih gagal menarik perhatian orang ramai untuk menikmatinya.

Seorang pengguna Twitter mendedahkan, terdapat sebuah restoran makanan Thai asli yang begitu sedap di IOI Mall, Putrajaya, tetapi gagal menarik pelanggan. Akibatnya, ia dirancang bakal ditutup beberapa minggu selepas Hari Raya Aidilfitri.

Advertisement

Kanom Jeen, Level 2, IOI City Mall, Putrajaya

Advertisement

“Bakal tutup lepas raya.”


Advertisement

“Kedai berpotensi, makanan berkualiti tapi masih tak dapat tarik pelanggan.”

“Kari hijau sedap, telur dadar gebu rangup.”

Kadangkala pemata yang berkilau ini tidak dilihat sinarnya kerana ia tersembunyi. Sekiranya anda ke IOI Mall, bagaimana jika beri Kanom Jeen satu peluang? Kemudian kongsikan pengalaman anda di ruangan komen. – amazingnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...