January 23rd, 2019

Jejaka pujaan ramai Remy Ishak semalam telah diberi peluang untuk menjadi pengacara jemputan di rancangan hiburan MeleTOP.

Dengan gaya yang bersahaja, ramai juga yang tidak sangka Remy boleh menjadi seorang pengacara yang baik. Rata-rata netizen memuji keserasiannya dan Neelofa walaupun baru kali pertama digandingkan bersama.

Sama cantik sama padan, ramai juga yang teringin melihat mereka berdua berlakon bersama. Pasti akan menjadi pasangan hero dan heroin paling gempak.

Amboi, bukan main lagi kekanda Remy semalam, boleh tahan juga kan beliau mengacara? Apa pula pendapat anda, sesuai ke kalau beliau da


53 responses to “Netizen Puji Gandingan Remy Ishak Dan Neelofa, Mahu Mereka Berlakon Bersama”

  1. Anonymous says:

    meroyan betul fazura punya fans nie..idola diorg menyanyi suara kelaut boleh plak..klau lofa nak belakon sebok nk kutuk ckap mcm2..hahaha..padehal 2 x 5 je diorg tu…

  2. Anonymous says:

    kalau fazura dgn remy mesti ramai yg kata oonnnzzzz kan? hahaha tolong jgn kecam

  3. Jangan Hisap Gam says:

    Uwekkk loya betul.. Remy cuba2 mengusik “dinda kanda” time show aritu pun dia buat muka kerek tak layan, ada hati netizen sruh dia ni berlakon sama Remy. Pui

Loading...