Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Puas Hati Lihat Intan Najuwa Kongsi Babak Bergaduh Dengan Melissa

Intan najuwa

Drama yang mendapat perhatian positif dari netizen yang minat menonton drama tempatan setiap pukul 7 malam di TV3, Tak Sempurna Mencintaimu telah pun sampai ke episod akhir semalam.

Netizen yang menonton drama tersebut memberi pendapat masing-masing mengenaikan episod akhir drama tersebut.

Advertisement

Pelakon Intan Najuwa yang membawak watak Sirat tidak lupa juga berkongsikan video pendek di laman Instagram nya dimana babak dia dan Rita Nadira bergelut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa, 23 ?? (@intannajuwa)

Caption video pendek itu, terlihat Intan meluahkan rasa puas hati bagi pihak Sirat di dalam drama itu kerana dapat membalas balik setelah Melissa memukul nya dan Intan juga tidak lupa untuk mengucapkan terima kasih kepada team produksi drama.

Advertisement

Behind the scene gaduh dengan @ritanadira_ tadi. Sedap dapat lempang lempang muka Melissa! Thanks to semua team yang bertungkus lumus siapkan this drama. We did it!

Tidak lupa juga peminat yang turut meluahkan rasa gembira dan puas kerana Sirat melempang muka Melissa pada babak itu di ruangan komen video pendek tersebut.

Rasa seronok tengok Sirat lawan balik. Rasa nak join sama. Geram.

Walau bagaimanapun ada juga sesetengah netizen yang tidak berpuas hati dengan pengakhiran drama itu kerana Mustaqim, suami kepada Sirat meninggal dunia kerana ditikam oleh Melissa.

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top