Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Persoal Aeril Zafrel Biarkan Isteri Keluar Beli Barang Keperluan

wawa zainal keluar beli barang keperluan

Seperti yang dimaklumkan, sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan bermula dari 18- 31 Mac hanya seorang sahaja iaitu ketua keluarga dibenarkan keluar untuk membeli barangan keperluan dan ubat-ubatan.

wawa zainal keluar beli barang keperluan

Advertisement

Bagaimanapun, menerusi akaun Instagram pelakon Wawa Zainal memuat naik foto dirinya memakai topeng muka ketika hendak keluar membeli barang dapur. Bagi melindungi dirinya, dia juga memakai baju hujan dan Wawa akui ia seolah-olah seperti hendak pergi berperang.

Namun, apa yang menjadi perhatian adalah netizen yang mempersoalkan mengapa tidak suaminya, Aeril Zafrel sahaja yang keluar membeli barangan keperluan tersebut selaku ketua rumah.

wawa zainal keluar beli barang keperluan

Enggan orang ramai salah faham, Wawa tampil membalas komen berkenaan dan menjelaskan keadaan sebenar. Menurut Wawa jika Aeril yang pergi, dia bimbang suaminya itu terpaksa duduk lama di pasaraya untuk mencari barang yang perlu dibeli.

netizen persoal aeril zafrel biar isteri beli keperluan aeril zafrel wawa zainal wawa zainal keluar beli barang keperluan

Bila isteri beli barang dapur, tidak bermakna suami itu tidak bertanggungjawab cuma hendak memudahkan lagi urusan. Iyalah, sepanjang tempoh kuarantin sejak beberapa hari ini, ramai lelaki kata misi ke kedai beli barang dapur adalah sangat sukar. Berapa kali telefon dan ‘facetime’ isteri kerana tidak tahu barang apa yang hendak dibeli.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Noor

    March 23, 2020 at 9:45 pm

    Aduii..betul2 jobless & mindless la sesetengah netizen ni kdg2, kn bgus Wawa yg pegi, atleast dia dh tahu apa yg d perlukn, less time will be consume

  2. Anonymous

    March 23, 2020 at 9:17 pm

    Kan dia keluar sorang2 tu..kira wakil jugak la bg keluarga…bukan keluar dua2 sekali…apa masalahnya kat situ?suami ka..isteri ka…salah sorang kan…ikut dia la..x faham aku yg kecam ni….

  3. ashu ani

    March 23, 2020 at 8:42 pm

    Lpas pakai buang, pe yg ssh sngt nk fikir ni?? Mask lepas ko pakai, ko buang, dek akk tau ko dh penat dok umah, tp jgn lupe basuh lutut sbb akk tau otak ko kat mne, basuh elok2 ye

  4. minah jambu say NO to drug

    March 23, 2020 at 6:51 pm

    wawa ni dia bodoh bahalol yg kau pakai baju ujan tu dh kenape cukup la sekadar pakai mask je kt luar..bis kalau ada pon virus tu tk boleh hingap kat baju ujan kau ?? pastu kau bawak balek kt rumah takda beza kan ! agak2 la sikit..laki kau mana ? takot nak kelua? takot terkena virus ?

  5. Anonymous

    March 23, 2020 at 5:14 pm

    Budak2, jgn jadi bodoh sgt.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top