July 3rd, 2019

Kejutan Siti Sarah menghias moto Ysuku Shuib dipenuhi dengan bunga sebelum ini memang menghiburkan ramai.  Sejak daripada itu, Shuib telah mewujudkan satu siri khas di saluran YouTube miliknya tentang perkembangan semasa motor tersebut.

Bagaimanapun, netizen sudah mula menyampah dan meluat saat melihat video terbaru mereka memaparkan Sarah menjerit terlampau kuat apabila hiasan bunga dan manik yang dipasang pada motor itu terpaksa dibuka.

https://www.instagram.com/shuibsepahtu/?utm_source=ig_embed

Netizen menyifatkan reaksi Sarah itu keterlaluan dan meyifatkan pasangan ini terlebih “drama” semata-mata untuk meraih publisiti dan jumlah tontonan yang tinggi di YouTube.

Malah, ada yang mengatakan mengapa pula si isteri ingin terlalu sibuk mengambil tahu tentang projek permotoran suaminya.

Mungkin juga ramai yang sudah bosan kerana ia “jalan cerita” yang sama sahaja. Apa pula komen anda?


35 responses to “Netizen Mula Meluat Dengan “Drama” Shuib Dan Siti Sarah”

  1. laila says:

    mmg laki bini batak sikit…pastu dok menunjuk laki ko caring..cuma aku nak tau produk dia pinky2 tu lulus KKM ke…silap2 dia sndr x pakai produk dia..dok cucuk sana cni

  2. Mira says:

    bhahahahaa. dari sebelum isu motor ni pun dah start tak berkenan dengan diorg berdua ni. macam nak attention dari netizen sentiasa.

  3. Aida says:

    Sejak dah siap makeover, evolution pun dah complete, jadi overkonfiden lain macam si sarah ni .. dari zaman dia buat kikidance tu lagi ai meluat nya. So yang motor ni ai tak layan sangat dah .. cuba buat biasa-biasa, orang tetap akan suka

Loading...