Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Mula Meluat Dengan “Drama” Shuib Dan Siti Sarah

Kejutan Siti Sarah menghias moto Ysuku Shuib dipenuhi dengan bunga sebelum ini memang menghiburkan ramai.  Sejak daripada itu, Shuib telah mewujudkan satu siri khas di saluran YouTube miliknya tentang perkembangan semasa motor tersebut.

Advertisement

Bagaimanapun, netizen sudah mula menyampah dan meluat saat melihat video terbaru mereka memaparkan Sarah menjerit terlampau kuat apabila hiasan bunga dan manik yang dipasang pada motor itu terpaksa dibuka.

https://www.instagram.com/shuibsepahtu/?utm_source=ig_embed

Netizen menyifatkan reaksi Sarah itu keterlaluan dan meyifatkan pasangan ini terlebih “drama” semata-mata untuk meraih publisiti dan jumlah tontonan yang tinggi di YouTube.

Malah, ada yang mengatakan mengapa pula si isteri ingin terlalu sibuk mengambil tahu tentang projek permotoran suaminya.

Advertisement

Mungkin juga ramai yang sudah bosan kerana ia “jalan cerita” yang sama sahaja. Apa pula komen anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. laila

    July 4, 2019 at 12:37 pm

    mmg laki bini batak sikit…pastu dok menunjuk laki ko caring..cuma aku nak tau produk dia pinky2 tu lulus KKM ke…silap2 dia sndr x pakai produk dia..dok cucuk sana cni

  2. Mira

    July 4, 2019 at 9:46 am

    bhahahahaa. dari sebelum isu motor ni pun dah start tak berkenan dengan diorg berdua ni. macam nak attention dari netizen sentiasa.

  3. Aida

    July 3, 2019 at 5:08 pm

    Sejak dah siap makeover, evolution pun dah complete, jadi overkonfiden lain macam si sarah ni .. dari zaman dia buat kikidance tu lagi ai meluat nya. So yang motor ni ai tak layan sangat dah .. cuba buat biasa-biasa, orang tetap akan suka

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top