Netizen Kritik Nama Span Solekan ‘Apam Che Ta’ Berbaur Lucah

Hiburan

Netizen Kritik Nama Span Solekan ‘Apam Che Ta’ Berbaur Lucah

Kejayaan pelakon Rozita Che Wan ataupun Che Ta dalam bidang perniagaan memang tidak dapat dinafikan lagi, beliau sering mengeluarkan produk baru yang mampu menarik hati pelanggan.

Advertisement

Baru sahaja melancarkan produk span solekan bersama rakan baiknya yang dikenali sebagai Anas, ada pula netizen yang sudah mula mengkritik nama produk itu, Apam Che Ta berbaur agak lucah.

Bagaimanapun, Che Ta tidak mahu ambil pusing dengan segala kritikan. Kata Che Ta, cuba untuk berfikiran terbuka dan janganlah sentiasa melihat sesuatu daripada sudut negatif sahaja.

Kadang-kadang nak gelak pun ada dengan pertikaian atau perkara sensasi yang cuba dibangkitkan netizen. Tapi kalau nak fikir apa yang mereka cakap, nampaknya, sampai ke sudah kita tidak akan maju ke hadapan. Kita anggaplah mereka ini seolah memberi publisiti percuma untuk saya… Tak jadi kudis pun. Tapi kalau semua benda hendak dilihat daripada sudut negatif, teruklah jadinya. Cuba kita buka sikit minda dan jangan terlalu jumud.

Samalah untuk produk span ini. Kalau ada yang cakap istilah ‘apam’ itu sesuatu yang lucah, saya fikir mereka sudah jauh terpesong. Janganlah sampai melayang jauh melihat istilah apam sebagai bayangan kepada benda lain.

Advertisement

Katanya nama Apam Che Ta diinspirasikan dari kuih kegemaran mereka berdua dan tidak mempunyai maksud lain.

Sumber Berita : BH ONLINE

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

36 Comments

  1. Anonymous

    January 23, 2019 at 8:58 am

    cheap product from che ta..nama product org kampung!

  2. bukan che ta

    January 23, 2019 at 8:54 am

    Sebenarnya dah lama anasism guna nama apam ni.nama dia apam sebab serius macam kuih apam tu.sebelum ni nama dia apam anas ok je.tapi bila kena kt che ta.jadi isu.tapi aku pernah guna apam sponge si anas ni.serius beb.girls you can try!its worth it!

  3. NakFuck TakFuck

    January 23, 2019 at 7:58 am

    NAKfak TAKfak POfo ENfen CEQfeq TAfa

  4. Anonymous

    January 23, 2019 at 5:50 am

    Yg membeli apam che tah silap2 lelaki2 di luar sana yg selama ini menyimpan perasaan cinta terhadap che tah..namun tk kesampaian..
    Malam2 apam inilah yg akan menemani mereka..tk dapat org..dapat apam pun jadilah kan…buat hidu2

    • Thewho

      January 23, 2019 at 8:00 am

      LOL ROTFL

  5. Laili khalidah

    January 23, 2019 at 12:56 am

    Hai Che Ta, gelak pun ada jenama kau ni, sengaja ke hapa nih…Che Ta ni wajah cantik tapi otak ??? Yg nk kena cuci netizen ke Che Ta nih…tulh prepsepsi org melayu suka sgt benda makanan dibuat perbandingan, kesian kuih apam mmg sedap…..

Loading...