Netizen Kritik Nama Span Solekan ‘Apam Che Ta’ Berbaur Lucah

Hiburan

Netizen Kritik Nama Span Solekan ‘Apam Che Ta’ Berbaur Lucah

Kejayaan pelakon Rozita Che Wan ataupun Che Ta dalam bidang perniagaan memang tidak dapat dinafikan lagi, beliau sering mengeluarkan produk baru yang mampu menarik hati pelanggan.

Advertisement

Baru sahaja melancarkan produk span solekan bersama rakan baiknya yang dikenali sebagai Anas, ada pula netizen yang sudah mula mengkritik nama produk itu, Apam Che Ta berbaur agak lucah.

Bagaimanapun, Che Ta tidak mahu ambil pusing dengan segala kritikan. Kata Che Ta, cuba untuk berfikiran terbuka dan janganlah sentiasa melihat sesuatu daripada sudut negatif sahaja.

Kadang-kadang nak gelak pun ada dengan pertikaian atau perkara sensasi yang cuba dibangkitkan netizen. Tapi kalau nak fikir apa yang mereka cakap, nampaknya, sampai ke sudah kita tidak akan maju ke hadapan. Kita anggaplah mereka ini seolah memberi publisiti percuma untuk saya… Tak jadi kudis pun. Tapi kalau semua benda hendak dilihat daripada sudut negatif, teruklah jadinya. Cuba kita buka sikit minda dan jangan terlalu jumud.

Samalah untuk produk span ini. Kalau ada yang cakap istilah ‘apam’ itu sesuatu yang lucah, saya fikir mereka sudah jauh terpesong. Janganlah sampai melayang jauh melihat istilah apam sebagai bayangan kepada benda lain.

Advertisement

Katanya nama Apam Che Ta diinspirasikan dari kuih kegemaran mereka berdua dan tidak mempunyai maksud lain.

Sumber Berita : BH ONLINE

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

36 Comments

  1. Kinokuyania

    January 23, 2019 at 10:52 pm

    Letak apam kat muka memamg hilang la seri muka kau jah.

  2. anonymous

    January 23, 2019 at 1:57 pm

    mana cerita pasal cep wan konon nak tmpar najib pastu mnta maap,kecut telur la tu cakap je lebih…dasar penjilat cina dan kapir laknat…sedar skit kau tu islam melayu esok bila ko mampus kau nak suruh cina kapir tanam kau.memang aku anti pondan tua ni,memang najib ada buat slah tapi kau sapa nak tmpar dia,hidup kau penuh dgn hinaan dan cacian trhadp bangsa melayu dan islam,dlm insta kau asyik kutuk melayu je,melayu mcm ni lah akan mnjatuhkan mlayu

  3. Melati Ayu

    January 23, 2019 at 11:43 am

    dh xde nama lain ke nk pkai..sume nama produk pn pelik2..pstu slh kn org pk bkn2..tkt produk x laku letewww…

  4. Anonymous

    January 23, 2019 at 11:26 am

    Jamu goyang rapat la, Jus kocok la, apam Che Ta la tak der ker nama lain nak bagi. ni la peniaga Melayu namakan produk dgn nama sensasi utk lakukan jualan ……….

  5. Anonymous

    January 23, 2019 at 10:53 am

    sakit leher che ta ni..asik menyeget je bergmbr

Loading...