Netizen Kritik Fesyen Neelofa Lagi, Skirt Jarang Dan Singkat Nampak Kaki

Hiburan

Netizen Kritik Fesyen Neelofa Lagi, Skirt Jarang Dan Singkat Nampak Kaki

Neelofa antara selebriti yang cukup popular dan mempunyai jumlah pengikut yang ramai di Instagram. Tentu sekali apa yang beliau lakukan akan menjadi perhatian ramai.

Advertisement

Sering tampil dengan pelbagai fesyen yang unik, Neelofa sekali lagi dikritik netizen. Berpeluang untuk bertemu dengan model antarabangsa Bella Hadid baru-baru ini, busana serba merah yang digayakan Neelofa dikatakan terlalu seksi dengan skirt yang jarang dan singkat sehingga menampakkan kakinya.

Sekali pandang memanglah tampak agak seksi, tapi sebenarnya Neelofa sedikit pun tidak mendedahkan kulitnya sebaliknya sudah menutup aurat dengan memakai lining.

Hanya dengan sekeping gambar boleh rakam 1001 cerita, yang baik mahupun buruk. Semuanya terpulang kepada tafsiran masing-masing. Apa-apa pun, kami pasti dalam keghairahan mencuba fesyen yang berlainan daripada orang lain, Neelofa masih boleh berfikir mana yang sopan dan sesuai dengan imejnya sebagai seorang muslimah.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

54 Comments

  1. El

    November 28, 2018 at 5:45 pm

    Siape lah fesyen stylist hauk die ni

  2. Anonymous

    November 28, 2018 at 5:01 pm

    xfaham aku lopak ni..ahli keluarga baru ja meninggal..xsampai seminggu…dah singgah tempat ada arak..

    • Anonymous

      November 28, 2018 at 5:25 pm

      Bodohnya kau ni. Bukan dia tonggeng arak mcm artis ko puja tu pon. Habis tu ko nak suruh dia meratap nangis je atok dia meninggal. Ko ni mesti x pernah gih event besar2, company besar2 kan ? Jobless lettewww. Kerja hebat2 dan tgk dunia luar ye! Hahaha

    • Anon

      November 28, 2018 at 5:44 pm

      Kalau dia benar2 bersedih, tak pergi de event2 camni, ke dia dibayar untuk hadir?

    • Anonymous

      November 30, 2018 at 3:40 pm

      koh koh..haha ko igt aku x pernah g event besar2? haha mostly hipokrit..nak lawan siapa cantik paling lawa..lol..control makan..control ayu..err…maaf yer.dijemput jadi vip pun aku pernah..x kuasa dah..

    • Anonymous

      November 28, 2018 at 8:24 pm

      drama kt ig jer.. Batak likes.. sedih konon atok meninggal… dah tanam girang laaa.. ready for zouk mode.. ramai penjilat kelate dtg backup kan.. org kelate tak cermin diri.. reti meroyan pakaian org lain.. org negeri sendiri mcm sampah

    • Anonymous

      November 29, 2018 at 3:12 pm

      dah knp ko libatkan dgn org kelate BODOH???? ada je org klate x suka cara dia tu !!! apa ke BANGANG ko ni ???? baik ko p ddk dlm hutan kwn dgn org utan !!!

  3. Anonymous

    November 28, 2018 at 5:00 pm

    Lantak dia lah nak pakai apa. Lg pon dia x ckp pon nak jadi ustajah. Yg penting pencapaian dah international uolsss. X mcm idolat korangg tuuu. Sendu job dah xde. Fokus buat anak jelah. Kan dah stress org asyik tanya. Buat lah iui ke or ivf.

    Kbai!

    • Kaka

      November 29, 2018 at 5:41 am

      Bengapnye la statement.. Mcm org jahil bckp.. Slh ker org nk menegur fesyen pakaian lofa yg x sesuai ngan imej betudung dia tu? Yg penting international lvl ehh.. Tu yg ko banggakan.. Perlu ke nk ngaku jdik ustzh baru kene ttp aurat betol2? Bijakkan otak tu dulu br bersuara boleh!

    • Anonymous

      November 30, 2018 at 3:36 pm

      Nak tanya..ni abu kan..yg sllu ngan lopak..lgbt ke ?

  4. koko

    November 28, 2018 at 4:54 pm

    haipp jgn komen..
    nti die ckp kita suma x tau psl paisyen
    die hebat tau pasal paisyen2 ni
    huhu sedih aku x pandai paisyen..waaaaa nangissss
    kna belaja paisyen ni la,, baru bole angkat muka, angkat hidung dan mendabik dada
    baru ade kerlasss

  5. Anonymous

    November 28, 2018 at 4:31 pm

    Takpe.. nanti aku wasap Neelofa suruh dia pakai tutup atas sampai bawah. Mcm Fynn Jamal