Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Komen Promosi Nasi Arab Tapi Makan Pakai Tangan Kiri, Ini Respon Mila Jirin

Mila Jirin

Penyanyi Mila Jirin yang kini mengusahakan perniagaan nasi arab ada memuat naik sebuah video memaparkan dirinya sedang menikmati hidangan enak itu sebagai rangka promosi untuk peminat dan pengikut di Instagramnya.

Namun yang menarik perhatian adalah apabila ada individu tampil memberi komen yang mengatakan Mila berkelakuan tidak sopan kerana telah menggunakan tangan kiri untuk menjamah makanan.

Menyedari komen negatif berkenaan, Mila tampil memberi penjelasan menerusi sebuah hantaran di ruangan media sosialnya itu untuk pengetahuan peminat.

Menurut penyanyi lagu Persis Mutiara ini, imej video berkenaan telah bertukar sisi kerana menggunakan kamera hadapan dan bukannya kamera belakang. Lalu, imej yang sepatutnya menunjukkan tangan kanan telah beralih ke arah kiri.

Advertisement

“Takkanlah saya nak hilang akal nak guna tangan kiri..camera kan mirror image. Cuba tuan ambil video lepastu tengok tangan kiri ke kanan?”

Meninjau ruangan komen, rata-rata peminat dan pengikut media sosial Mila hanya ‘tepuk dahi’ apabila melihat komen sedemikian rupa.

Terdahulu, Mila atau nama sebenarnya Nursyamilla Jirin ini mengumumkan untuk tidak lagi aktif dalam bidang nyanyian kerana ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada bidang perniagaan yang diusahakannya kini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. missy

    February 26, 2021 at 5:05 pm

    aku tak paham lah jenis orang komen “kenapa makan tangan kiri ?”…korang hidup zaman bila ni weh…tak penah selfie ? tak penah amik gambar guna camera depan ?? adoiii laaaaaaa…. cubalah berkembang sikit otak … kot ye pun sebelum kecam, ce ko buat experimen dulu pakai phone sdrik, amik video pakai camera depan… tadelah malu kalau kena hentam balik…

  2. tecit

    February 26, 2021 at 3:40 pm

    hadoiiilah haiiii. adeee je benda nk kecam. sengal taik ayam

  3. LAWAK BETOI

    February 26, 2021 at 2:57 pm

    NETIZEN BODOH DAN KELAKAR BERPISAH TIADA. KAHKAHKAH!

Loading...
To Top