Written by Bella | September 30th, 2019

Mungkin terlalu teruja apabila artis pujaan berada di depan mata, tindakan seorang wanita mencium penyanyi rap kumpulan K-Clique, MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin menjadi bualan hangat di media sosial.

MK K-Clique

Viral sebuah video yang memaparkan MK dikerumuni peminat wanita yang ingin bergambar dengannya, namun salah seorang daripada mereka tiba-tiba mengambil kesempatan dengan mencium pipi MK. Boleh dilihat betapa MK kurang selesa dengan tindakan wanita tersebut dan turut membuat reaksi ataupun memek muka geli dan mengelap pipinya.

wanita cium mk k-cliquewanita cium mk k-clique

Rata-rata netizen merasa bengang dan mengecam tindakan wanita berkenaan yang tiada langsung sifat malu, menyifatkan perbuatan tersebut sebagai salah satu gangguan seksual.

“Murahnya kamu perempuan”

wanita cium mk k-cliquewanita cium mk k-cliquewanita cium mk k-clique

“Gangguan seksual”

mk k-cliquemk k-clique

MK anggap bukan perkara serius,

peminat wanita sudah tampil minta

maaf

mk k-clique diciumBagaimanapun, MK menerusi satu kenyataan berkata, perkara tersebut tidak perlu diperbesarkan lagi. Wanita itu juga sudah menghubunginya untuk memohon maaf atas apa yang berlaku.

Perkara ini bukan serius sangat pun, wanita itu sudah sedar dia buat silap dan minta maaf. Saya rasa ia tidak perlu diperbesarkan.

Harapnya isu ini menjadi pengajaran untuk peminat-peminat lain di luar sana. Tolong jaga kelakuan ketika bertemu dengan artis pujaan anda. Jangan sampai timbul fitnah sehingga mencalarkan maruah anda.

Sumber Berita : mStar Online

11 responses to Netizen Kecam Peminat Wanita Ambil Kesempatan Cium MK K-Clique

  1. bukan penglipur lara says:

    pernah menonton satu rancangan hiburan dulu..M.Nasir ditemubual oleh hos (lelaki &lerempua) tp beliau malu-malu semasa menjawab..si hos lelaki pun usik beliau (M.Nasir)

    hos: abg ni nampak malu-malu je,tapi persembahan abg kt atas pentas sgt dikagumi

    M.Nasir: malu itu perlu

    itu je dia jawab & hos tu terkedu seketika…ternyata benar yg malu itu perlu apatah lagi bg seorg wanita. Perangai mcm ni lah yg terjadi bila perasaan malu sudah hilang. Lepas tu dgn senang minta maaf

  2. Anonymous says:

    sape kat sini yg tak kenal MK ni, kita geng!

  3. kakikucinghitam says:

    x kenal juga.. sepa dia ni.. awat marka duk kalut nak ciyommm

  4. Lopes says:

    geli aku tgk rantai dia…tu je nk komen..

  5. whatever says:

    sebab ko dah tua tu xkenal MK .. hahaha

  6. Anonymous says:

    mesti kau pun teringin nak cium dia kan? sbb tu sentap pasal perempuan lain cium dia dulu… kahkahkah.. low class!

  7. damai says:

    MK tu sape ehk, aku cuma tahu brand MK aja,

  8. MarblrStone says:

    Aku pown x kwnal hahaha serius xkenal. Baru nk google

  9. Shah deraman says:

    Sapo mamat ni..muke tempe pun ade jgk perempuan sggp cium…lain laa kl ensem cam zayn malik tu blh terima lg…ni muke tempe…sesuai laa tu…laki murah tuk perempuan murah…dok lepak kat pub…elok sgt laa kne cium dgn betina murah..

  10. Anonymous says:

    Tu rapper malaysia tersohor sampai liar negara

Tinggalkan Komen Anda Di Sini