June 11th, 2018

Mungkin ada yang perasan, baru-baru ini Nur Sajat ada meluahkan rasa hatinya di Instagram sehingga mengaku beliau sudah kembali ‘single’. Ada yang tertanya apa status hubungan dia dan kekasih hati Coach Yin?

Mereka berdua sebenarnya tidak putus pun dan sekadar gaduh-gaduh manja kata orang. Cinta dalam hati mereka berdua masih hangat membara. Biasalah, pasangan mana yang hubungannya tidak diuji bukan?

Masih bergelar kekasih, terbaru Coach Yin menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik foto Nur Sajat dengan kapsyen ayat manis ataupun ‘pick up line’ buat buah hatinya itu.

Namun, rata-rata netizen merasa ‘geli’ dengan bait-bait asmara Coach Yin pada Nur Sajat. Ada pula yang bertanya, bila pula pasangan ini ingin berkahwin memandangkan mereka cukup mesra serta sangat serasi bersama.

Katanya dahulu Nur Sajat sudah bertemu dengan bakal mak mertuanya yang sangat sporting, apa rancangan seterusnya dengan Coach Yin? Jangan tunggu lama-lama nanti orang lain caras.


16 responses to “Netizen ‘Geli’ Baca Pick Up Line Coach Yin Untuk Nur Sajat”

  1. miss says:

    belum pernah aku dengar binatang memilih pasangan sama jenis…tapi kenapa manusia boleh memilih pasangan sama jenis….rasanya lebih hina dari binatang…Dah elok Tuhan jadikan lelaki pasangannya perempuan…sengal lah kamu berdua ini..ke kamu berdua dah nampak pintu neraka…

  2. Crop top says:

    Nara yg menaikkan Gay2 ni popular. Nara wajib menjawab depan Tuhan nanti.

  3. Anonymous says:

    EWWW coach yin ni xpadan sekolah agama dulu…memalukan kelantan je….

Loading...