Netizen Berang Sesetengah Orang Bawa Perangai Rumah Ke IKEA Batu Kawan

Trending

Netizen Berang Sesetengah Orang Bawa Perangai Rumah Ke IKEA Batu Kawan

Umum sudah mengetahui pada 14 Mac lalu, penduduk tempatan berpusu-pusu ke pembukaan hari pertama IKEA Batu Kawan, Pulau Pinang.

Sudah menjadi kebiasaan rakayat Malaysia mengunjugi IKEA bukan sahaja untuk membeli perabot tetapi untuk menikmati jualan makanan seperti bebola daging dan pelbagai lagi.

Advertisement

Lain pula cerita kali ini di mana seorang pengguna twitter, meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pengunjung yang lain kerana tidak menjaga adab sekaligus terlalu pengotor.

 

Advertisement

Bagi wanita ini, ada sesetengah ibu bapa yang membiarkan anak-anak melompat di atas katil showrooms dan ada juga yang cuba untuk mengubah barang yang telah disusun ditempat lain.

Bukan itu sahaja, ada segelintir yang tidak bertanggungjawab meninggalkan sisa makan bertebaran di lantai dan atas meja. Jagalah adab secantik perhiasan diri kita.

 

sumber : twitter LiliSephia

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...