Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Bengang Suhaimi Saad Panggil Isteri ‘Mak Cik Kantin’ Tidak Pandai Bahasa Inggeris Dan Arab

Minggu ini sahaja sudah beberapa kali Suhaimi Saad iaitu suami kepada Ina Naim mencetuskan sensasi.

Advertisement

Suhaimi dengan panjang lebarnya ada memuat naik satu kenyataan beliau tidak mempercayai dengan sistem pendidikan negara dan cadangan untuk ibu bapa dipenjara sekiranya tidak menghantar anak ke sekolah sehingga SPM.

Namun, ramai yang tidak berpuas hati apabila Suhaimi seakan menghina isterinya yang tidak berpendidikan tinggi dan.

Advertisement

Memang ramai netizen yang rasa geram dan kritik Suhaimi habis-habisan kerana sanggup berkata sebegitu kepada isterinya.

Bukan hendak kata apa, tetapi dalam dunia ini memang wujud sesetengah manusia yang hanya ingin mengikut pemikiran mereka sahaja. Dalam isu ini, biarlah sahaja beliau begitu. Mungkin beliau rasa apa yang dilakukan sekarang adalah yang terbaik untuk mereka sekeluarga.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. Aku

    February 4, 2019 at 9:02 am

    Suara bukan aurat yea..sila semak dgn teliti ka?au suara aurat perempuan smua jd bisu

  2. Izzati

    February 3, 2019 at 7:18 pm

    Ngaku pun miskin, dah tau miskin jgnlah bekira wang ringgit dgn ank isteri.. Lg ko kedekut, lg susahlh rezeki ko nk masuk.. Alahai ckp xguna otak.. Geram plak aku.. Adoiii.. Xkan ko nk ank2 ko pun miskin mcm ko tanpa bg ank ko gi sekolah, tanpa pelajaran.. Ko pandai sgt ke nk ngajar ank2 ko tu.. Lainlah klu ko upah guru ngajar ank2 ko kat rumh ko

  3. Kopiko

    February 2, 2019 at 4:16 pm

    Tumpang tanya..ina dulu bersalin di rumah atau dihospital…bersalin kat hospital kena bayar dan cucuk ubat kan…ke tawakal je???

  4. Anonymous

    February 2, 2019 at 1:24 pm

    Aku bca biodata dia kt wikipedia..no umh parent dia 223 felda tementi..ptg bi nk lalu haha

  5. Sarah

    February 2, 2019 at 2:25 am

    Sedih gila. Huhu tak tahula aku mana satu kebenaran. Kadang-kadang aku layan jugak FB live SS tu. Haha ok la aku tengok la dalam 5 minit, dia ni seorang yang soft spoken. Selalu dia ulang-ulang, kita ni orang Islam, T__T. Ramai orang kutuk dia gila, tak siuman dll. Tak tahu la nak kata Kak Ina Naim bahagia ke tak, tapi nampak macam bahagia. Pada aku, mungkin tu pilihan dia. Pilihan yang mungkin betul mungkin salah. Tak terbayang aku macam mana la Nabi Muhammad yang miskin tu usaha nak sampaikan dakwah Islam dia, berapa ramai yang hina, caci, maki semua. Oh Allah tunjukkan lah aku, SS dan rakyat semua dengan kebenaran yang nyata. Amin.

Loading...
To Top