January 31st, 2019

Minggu ini sahaja sudah beberapa kali Suhaimi Saad iaitu suami kepada Ina Naim mencetuskan sensasi.

Suhaimi dengan panjang lebarnya ada memuat naik satu kenyataan beliau tidak mempercayai dengan sistem pendidikan negara dan cadangan untuk ibu bapa dipenjara sekiranya tidak menghantar anak ke sekolah sehingga SPM.

Namun, ramai yang tidak berpuas hati apabila Suhaimi seakan menghina isterinya yang tidak berpendidikan tinggi dan.

Memang ramai netizen yang rasa geram dan kritik Suhaimi habis-habisan kerana sanggup berkata sebegitu kepada isterinya.

Bukan hendak kata apa, tetapi dalam dunia ini memang wujud sesetengah manusia yang hanya ingin mengikut pemikiran mereka sahaja. Dalam isu ini, biarlah sahaja beliau begitu. Mungkin beliau rasa apa yang dilakukan sekarang adalah yang terbaik untuk mereka sekeluarga.


93 responses to “Netizen Bengang Suhaimi Saad Panggil Isteri ‘Mak Cik Kantin’ Tidak Pandai Bahasa Inggeris Dan Arab”

  1. Nora says:

    Islam meletakkan martabat dan kedudukan seorang ibu, isteri pada taraf yg paling tinggi, kata-kata dan gelaran ini spt memandang rendah dan mengundang aib isteri dan ibu kepada anak2nya, ikutlah sunah Nabi dan bagaimana cara Nabi melayan isteri2nya …

  2. unstoppable says:

    aku rasa dia ni gila isim :) rasanya x perlu la nak up kan sgt cerita psl dia ni.. dia ni sejenis attention seeker punya org.. makin org up cerita dia, makin galak la dia

  3. Anonymous says:

    Hahahaha terlalu miskin untuk hantar anak pergi sekolah? Please. When I was in primary school my dad was a guard (now a taxi driver) and my mum was a nurse. But hey, they still managed to send all 6 of us to school, buku cukup, duit sekolah tak pernah kurang. They also did that without ever mintak bantuan or whatsoever because my dad says, “no. Kita masih mampu. Ada yang masih layak dari kita.” He did it. Now 1 of us dah masuk uni, sorang tengah tunggu result spm, sorang kat sbp sains, sorang kat mrsm.

    Terlalu miskin untuk hantar anak pergi sekolah my foot. ?

  4. islam tak suruh kita tolak kemajuan,,, tuntut la ilmu sehingga ke negeri cina tu apa… bukan den yang saja cakap nie,,, tlg la ada org sek kan mamat ni… dia ni pn dapat ilmu dari sek dari u camana otak dia boleh seget smapai camtu skli,,, ina mmg jnis lurus kesian jadi mak cik kantin,,, kesian anak awk weh,,, jgn da besa diaorg salah mak ayah xdidik betul,,, mak ayah boleh pilih ank, tp ank xboleh nak pilih mak ayah… sedih anak awk suhaimi…

Loading...