Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Bengang Suhaimi Saad Panggil Isteri ‘Mak Cik Kantin’ Tidak Pandai Bahasa Inggeris Dan Arab

Minggu ini sahaja sudah beberapa kali Suhaimi Saad iaitu suami kepada Ina Naim mencetuskan sensasi.

Advertisement

Suhaimi dengan panjang lebarnya ada memuat naik satu kenyataan beliau tidak mempercayai dengan sistem pendidikan negara dan cadangan untuk ibu bapa dipenjara sekiranya tidak menghantar anak ke sekolah sehingga SPM.

Namun, ramai yang tidak berpuas hati apabila Suhaimi seakan menghina isterinya yang tidak berpendidikan tinggi dan.

Memang ramai netizen yang rasa geram dan kritik Suhaimi habis-habisan kerana sanggup berkata sebegitu kepada isterinya.

Bukan hendak kata apa, tetapi dalam dunia ini memang wujud sesetengah manusia yang hanya ingin mengikut pemikiran mereka sahaja. Dalam isu ini, biarlah sahaja beliau begitu. Mungkin beliau rasa apa yang dilakukan sekarang adalah yang terbaik untuk mereka sekeluarga.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. Nora

    February 11, 2019 at 3:02 pm

    Islam meletakkan martabat dan kedudukan seorang ibu, isteri pada taraf yg paling tinggi, kata-kata dan gelaran ini spt memandang rendah dan mengundang aib isteri dan ibu kepada anak2nya, ikutlah sunah Nabi dan bagaimana cara Nabi melayan isteri2nya …

  2. unstoppable

    February 9, 2019 at 1:37 pm

    aku rasa dia ni gila isim :) rasanya x perlu la nak up kan sgt cerita psl dia ni.. dia ni sejenis attention seeker punya org.. makin org up cerita dia, makin galak la dia

  3. Anonymous

    February 7, 2019 at 7:21 pm

    Hahahaha terlalu miskin untuk hantar anak pergi sekolah? Please. When I was in primary school my dad was a guard (now a taxi driver) and my mum was a nurse. But hey, they still managed to send all 6 of us to school, buku cukup, duit sekolah tak pernah kurang. They also did that without ever mintak bantuan or whatsoever because my dad says, “no. Kita masih mampu. Ada yang masih layak dari kita.” He did it. Now 1 of us dah masuk uni, sorang tengah tunggu result spm, sorang kat sbp sains, sorang kat mrsm.

    Terlalu miskin untuk hantar anak pergi sekolah my foot. ?

    • toyol

      February 8, 2019 at 4:41 pm

      Makcik Kantin take the lead pak guard sila ke penjara

  4. [email protected]

    February 7, 2019 at 9:54 am

    islam tak suruh kita tolak kemajuan,,, tuntut la ilmu sehingga ke negeri cina tu apa… bukan den yang saja cakap nie,,, tlg la ada org sek kan mamat ni… dia ni pn dapat ilmu dari sek dari u camana otak dia boleh seget smapai camtu skli,,, ina mmg jnis lurus kesian jadi mak cik kantin,,, kesian anak awk weh,,, jgn da besa diaorg salah mak ayah xdidik betul,,, mak ayah boleh pilih ank, tp ank xboleh nak pilih mak ayah… sedih anak awk suhaimi…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top