January 14th, 2020

Baru-baru ini, ramai yang tersentuh hati dan terkejut dengan keadaan Puteri Balqis. Siapa sangka bintang yang pernah disanjung masyarakat kini melalui kehidupan yang sukar sehingga terpaksa mengikat perut untuk beberapa hari.

puteri balqis

Puteri Balqis terpaksa menjual buku puisi yang ditulisnya sendiri di jalanan bersama ibunya dan sebahagian besar hasil jualannya itu digunakan untuk perubatannya.

Melihat keperitan hidup yang ditanggung oleh Puteri Balqis, rata-rata netizen mempersoalkan di manakah rakan-rakan artis yang berlakon denganya selama ini? Mengapa mereka tidak tampil menghulurkan bantuan untuk sama-sama meringankan beban pelakon cilik itu.

“Kenapa bila Balqis sakit, tak ada rakan artis bantu?”

netizen bengang rakan artis tidak bantu puteri balqis puteri balqis bersamamu puteri balqis bersamamu puteri balqis sakit puteri balqis bersamamu

Orang kata waktu susah ni lah kita akan tahu siapa yang akan setia di samping kita dan siapa pula yang “menghilang”. Memang perit rasanya. Apa-apa pun, kami harap Puteri Balqis akan terus tabah menghadapi segala dugaan dan diberikan kesembuhan.

 

 

5 responses to “Netizen Bengang Rakan Artis Tidak Bantu Puteri Balqis”

  1. ? says:

    Penagih ke.. Tnye jerr

  2. unknown says:

    ak rasa artis lebih kenal 2 beranak ni dr kita

  3. Anonymous says:

    true

  4. nana says:

    Jangan kan artis, BAPAK, FAMILY dan SAUDARA MARA pun tak tolong. asyik nk blame artis je…woi azmi caliph busker pun usaha sendiri dan dia BUTA!!!! MAK AYAH LAIN KALI jgn PERGUNAAN ANAK untuk kaut DUIT. budak2 patut jd budak2, pergi SEKOLAH YG KAU MAMPU BAYAR, buat benda yg dia minat, biar dia membesar dgn normal tanpa memikirkan BEBANAN KEWANGAN. bukan dr kecik kerja bg mak bapak makan pastu beli d***h. patut g sekolah usaha belajar, dpt keputusan cemerlang, kembangkan minat dan asah bakat. Bukan jalan satu kl jual nama, gun anak minta simpati.

  5. lilo says:

    Mak dia pun relaks je biar anak dia cam tu, buat apa nak marah artis? Pelik bin ajaib. Kalau tak jual buku tu tak de pendapatan eh, orang dewasa dok buat apa? Apa beza dia dengan pelajar tahfiz yang kena paksa kutip derma. Sedih budak sakit kena eksploitasi cam ni :( (

Tinggalkan Komen Anda Di Sini