July 13th, 2018

Khabar tentang perkahwinan Nelydia Senrose bersama cinta hatinya, Hafiz sudah mula diperkatakan. Sebelum ini, Nelydia agak malu-malu untuk mengakui tentang perkara itu dan memberitahu beliau masih belum membuat sebarang keputusan untuk berkahwin.

Tapi lain pula kali ini apabila Nelydia mengakui sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan meskipun sedang sibuk menjalani penggambaran.

Setakat ini persiapan perkahwinan berjalan dengan lancar. Bila atau tarikh nikah tu, biarlah saya umumkan kemudian. Bukan apa, buat masa ini ada beberapa perkara yang belum selesai. Sampai waktunya nanti saya akan beritahu semua secara rasmi. Saya pun tak mahu sorokkan perkara yang baik. Doakanlah yang terbaik buat saya ya!

Nelydia sedang sangat bahagia dengan kekasihnya itu, walaupun baru sahaja beberapa bulan mengenali hati budi masing-masing, pelakon jelita ini terpikat dengan sikap Hafiz yang matang dan memahami. Itu adala antara ciri-ciri lelaki idamannya.

Kami bercinta baru beberapa bulan. Kalau ikutkan, memang terlalu cepat kami mengambil keputusan untuk berkahwin. Nak tahu, bila dah kenal, terdetik di hati dialah orangnya. Apa yang membuatkan saya yakin memilih dia sebagai pasangan hidup adalah kerana ciri-ciri lelaki yang saya mahukan ada padanya. Dia seorang yang memahami, caranya membuatkan saya selesa, mempunyai ekonomi yang stabil dan sangat matang.

Semoga perancangan perkahwinan mereka berdua ini dipermudahkan dan semoga diberkati jodoh sehingga ke akhir hayat. Tidak sabar untuk melihat Nelydia dalam busana pengantin, mesti cantik kan?

Sumber Berita : URTV


37 responses to “Nelydia Senrose Teruja Bakal Bergelar Isteri, Persiapan Kahwin Berjalan Lancar”

  1. farah mateen says:

    orang cantik sepadanla lelaki kaya.so lelaki lelaki yang tak berapa kaya atau boleh dikatekan dah kahwin nak bini kerje sambil tumpang harta bini tak payah berangan nak bini cantik.ni nak bini cantik tapi perangai macam sampah muke dahla memang out.siap rasa tak bersalah pakai duit bini.bila bini mengamok meroyan semua sebab perangai laki ngalahkan babi jantan sondol eh pegi menggatal dengan betina lain lak.
    muke dahla hodoh hidup bini tanggung tapi ade hati nak miang?
    ye ini pengalaman aku sendiri bersuamikan jantan malay.
    mostly jantan malay ni loser.i said mostly.yang tak tergolong mostly tu tahniahla untuk anda

Loading...