Written by AbangNara | March 4th, 2019

Maka remuklah hati para jejaka yang menyimpan sekelumit perasaan cinta kepada Nelydia Senrose. Pelakon jelita ini telah pun mengesahkan bahawa dirinya akan berkahwin tidak lama lagi. Pengumuman ini telah dilakukan menerusi akaun Twitternya. Jutaan tahniah diucapkan buat Nelydia serta bakal suami.

nelydia senrose kahwin

Untuk makluman, petang semalam sebuah majlis ‘bridal shower’ telah dianjurkan untuk Nelydia sebagai tanda dirinya akan menamatkan zaman bujang. Antara kelibat yang dilihat menghadiri majlis itu termasuk kakaknya, Uqasha Senrose; adiknya, Raysha Rizrose serta sepupu, Aprena Manrose. Menggunakan hashtag #myotherhafeznel, ia mengesahkan bahawa bakal suaminya adalah seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Hafez.

nelydia senrose hafez

Kata Nelydia apabila ditanya tentang berita ini:-

Ya, saya bakal menamatkan zaman bujang, tidak lama lagi. Insya-Allah, semoga yang dirancang (majlis pernikahan dan resepsi perkahwinan) akan dipermudahkan

 

View this post on Instagram

 

Guess who’s next ? ? #myotherhafeznel #kesiankenatolaktolak #annoying #sangguptakpakaiheels

A post shared by UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2) on

Semoga segala perancangan buat Nelydia Senrose dan Hafez akan berjalan lancar selepas ini. Tak sabar rasanya ingin melihat Nelydia bersanding di atas pelamin. Confirm cun melecun dan memukau. Lagi beberapa gambar sekitar majlis ‘bridal shower’ Nelydia Senrose dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

nelydia senrose kahwin
nelydia senrose hafez
nelydia senrose hafez
nelydia senrose hafez
nelydia senrose hafez
nelydia senrose hafez

32 responses to Nelydia Senrose Sahkan Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi

  1. Anonymous says:

    congratulations nelly. cmni laa bagus terus kawen xde show off dekat public yg u tengah toxicly inlove.. harap lepas ni zahirah dgn aiman pulak. dah bertoxic sangat tu.

  2. wekkkkkkk says:

    dlm gmbr di atas tu bukan Mr H (Hafez)..itu pelakon/plawak.
    Katanya mula berkenalan tahun lepas Mac 2018, now dh Mac 2019, setahun dh, maka oklah tu nak kawen.
    Apa2pun tahniah, siapa tak mahu jutawan bujang ye..

  3. Anonymous says:

    Tahniah Nel tp kenapa muka lain mcm ye?

  4. Anonymous says:

    yg aku x paham kenapa BN nak letak pic kawen nelly dgn pelakon tu???

  5. anonymous says:

    Cousins rupanya Senrose & Manrose ni…

  6. Shhhhh mMmmmmm says:

    Muka dia yg bertudung biru tu macam Emma Maembong….anyways Selamat Berumahtangga Nelydia! Lepas ni Uqasha’s turn. Octavia tak dijemput ke?

  7. Anonymous says:

    knapa nk ikut keprcayaan kafir..sambut bunga konon next ko lah jdi pengantin ye..islam x ada ini inilah..hentikan..x penah di buat org..

  8. Anonymous says:

    asik bakal berkawen je aku dgr, x jugak lgi menikah..

  9. Anonymous says:

    adik beradik senrose sepupu dgn adik beradik manrose, manrose pulak sepupu dgn maembong girls, maembong girls pulak sepupu dgn mawar rashid. pusing2 cenggitu jugak laa.

  10. Anonymous says:

    Halah.halah.halah nkoo.
    Nerd benor otaknyaa.

  11. Rin says:

    Waktu merisik dan betunang tak ade gambar gambar majelis yang serba mewah seperti sesetengah artis tu, nanti majelis sanding pon tak payah buat sampai 5 kali sanding ye, nelydia, sampai jemu nak tengok, tahniah

  12. huhu says:

    buat 5 kali sanding dapat la 5 kali salam kerok..apa la ko ni rin..part of business la wei.

  13. Anonymous says:

    bagus mcm ni xde beriya up kt media social muka pakwe… tup2 nk kawin dh…

    repect artis low profile hal bf/gf… diam2 announce nk kawin baru afdal..

  14. faraj says:

    kali yg ke 7 mesti jadi…kalo tk jadi gk baik ko terjun KLCC..kikiki

  15. Anonymous says:

    Sekali sanding dahla..jgn cam artis sakai sorg tu sampai 5x sanding..

  16. bawang hangus says:

    perlu ke nak buat cmni…x tahan yg bajet ala lopak tu…tuala atas kepala…sian mangsa pesen