July 30th, 2020

Mendedahkan dirinya belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata, pelakon jelita Nelydia Senrose akui tidak tertekan apabila sering diajukan soalan berkenaan anak meskipun telah lebih setahun melayari bahtera perkahwinan.

Nelydia Senrose Mohon Doakan Dirinya Dikurniakan Anak

Menurutnya, beliau kini yakin bahawa rezekinya untuk memiliki zuriat dalam masa yang terdekat belum tiba, malah tetap redha menempuh segala ujian yang melanda dirinya.

“Cumanya, buat masa sekarang mungkin belum masa yang sesuai. Saya akur dan reda. Saya mohon doa daripada orang ramai namun hal berkaitan rezeki, ajal maut dan pertemuan semua adalah ketentuan Ilahi.”

Nelydia Senrose Mohon Doakan Dirinya Dikurniakan Anak

Ujar Nelydia, andai dirinya disahkan hamil, sudah pasti berita tersebut akan dihebahkan kepada umum khususnya para peminat yang tidak lekang menyokong karier dalam bidang seni.

“Pun begitu, kalau saya betul hamil nanti saya tidak akan umum terlalu awal kepada umum. Kandungan sudah ‘kuat’, Insya-Allah saya berkongsi semua orang termasuk peminat.”

Nelydia Senrose Mohon Doakan Dirinya Dikurniakan Anak

Untuk rekod, Nelydia telah melangsungkan perkahwinannya dengan seorang ahli perniagaan yang berasal dari Pantai Timur, Mohd. Hafez Halimi Abdul Hamid dalam satu majlis tertutup di sebuah hotel di ibu negara pada 6 April tahun lalu.

Sumber: Kosmo!


Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...