Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nelydia Senrose Bakal Nikah Awal April Ini?

Ketika ini pelakon Nelydia Senrose sedang rancak membuat persiapan perkahwinannya bersama cinta hati, Hafiz. Sebelum ini, kami ada dengar berita beberapa rakan artis sudah pun menerima jemputan perkahwinan tersebut.

Advertisement

Bagaimanapun, sehingga kini Nelydia masih belum bersedia untuk mendedahkan tarikh sebenar pernikahannya. Namun, menerusi ruangan Cik Pang di Harian Metro, pelakon jelita itu dikhabarkan bakal menamatkan zaman bujangnya pada awal April.

Baru-baru ini teman Cik Pang memaklumkan aktres itu khabarnya akan bernikah pada minggu pertama April depan. Jika benarlah apa yang disampaikan itu, ini bermakna tinggal kurang dua minggu saja lagi Nelydia bakal bergelar isteri orang.

Di kesempatan ini juga Cik Pang mengucapkan sekalung tahniah buat Nelydia kerana bakal membuka lembaran baharu dalam hidupnya.

Pastinya perkahwinan Nelydia antara yang dinantikan ramai, kami doakan agar majlis yang dirancang diberkati dan dipermudahkan. Kita nantikan pengumuman rasmi daripada beliau nanti.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Shhhhh mMmmmmm

    March 25, 2019 at 1:09 pm

    Gambar Neyldia no.3 cam Emma Maembong.

  2. huhu

    March 25, 2019 at 11:52 am

    ooo..dh nak tengah hari dah..jom g lunch kat nasik pok nik. pekena tea air ni sedap nih.

  3. faraj

    March 25, 2019 at 11:40 am

    Sian Neelofa gk takder org nk? apa tangkal Neelofa pakai entah lah…!!(Kena mandi Bunga Neelofa ni)……huhuhuhu

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 12:22 pm

      Kenapa,kalau andartu tu hina sangat ke?? ayat2 mcm ni diulang2,ramai je yg dah berusia tapi Allah belum sampaikan jodoh lagi..salah ke kalau tak kawin lagi??n pasti ke kalau dah kawin tu akan bahagia n kekal sampai bila2..nick name pun dah menunjukkan hati tu..takde nama elok sikit nak letak ke??faraj jugak ko pilih..kesian.. tayah ckp aku ni (sedara ke adik ke kakak ke makcik ke peminat neelofa) balas komen ko sebab sakit ati asik dok kondem andartu andartu..otak senteng..

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 3:35 pm

      Get a life la. Hidup mati ko mmg condemn neelofa je ke. Ramai je haters dia tp ko ni dah level budak je aku tgk.

  4. faraj

    March 25, 2019 at 11:36 am

    Saya jamin mesti mcm kakak ko…bakal Tunang Hilang dilautan dh 44 purnama , mcm Uqasha Senrose….tk caya tgk lah…wakakakaa

  5. wekkkkkkk

    March 25, 2019 at 11:10 am

    brpa kali nk kabor..nikah jelah baru kabor..sedangkan si atikah seminggu lagi pun dh x jdi nikah.

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 11:28 am

      kan..jom perg makan kedai kak wok.
      nasi x basi punya.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top