Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Negeri Kelantan Seindah Namamu – Puisi Daripada Oki Setiana Dewi, Pelakon Filem Ketika Cinta Bertasbih

Agak lambat Abang Nara mendapat tahu mengenai kehadiran pelakon filem Ketika Cinta Bertasbih iaitu Oki Setiana Dewi ke Kelantan minggu lepas. Kehadiran Oki adalah untuk menghadiri Program Hari Hiburan Islam anjuran kerajaan Kelantan. Oki sempat bertemu dengan Menteri Besar Kelantan malah sempat mengikuti kelas pengajian kita oleh Tuan Guru Nik Aziz.

oki setiana dewi

Advertisement

Paling menarik, Oki Setiana Dewi sempat mendeklamasikan sajak yang selepas program Bicara Selebriti. Sajak seperti di bawah ini menceritakan tanggapan Oki Setiana Dewi terhadap negeri Kelantan.

oki setiana dewi

Oki Setiana Dewi yang sememangnya bercita-cita menjadi artis semenjak kecil pernah membatalkan hasrat tersebut apabila mula memakai tudung pada usia 16 tahun. Namun begitu ternyata rezeki Oki Setiana Dewi masih terbuka luas walaupun bertudung apabila ditawarkan untuk berlakon filem Ketika Cinta Bertasbih. Kini selain berlakon, Oki Setiana Dewi turut aktif menulis dan aktif berkongsikan pengalamannya di ceramah-ceramah.

oki setiana dewi

Lagi beberapa gambar Oki Setiana Dewi dengan membaca entri ini sepenuhnya.


oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi
oki setiana dewi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

125 Comments

  1. agnis

    June 7, 2012 at 2:37 am

    simpel bos makasih infonya

  2. dewi

    March 31, 2012 at 3:13 am

    indahnya ciptaan Allah.. dia ni bukti yang nak jadi artis, pelakon tak perlu dedah aurat. masih terserlah cantiknya kan? tak payah make up 10 inci, baju sendat tak cukup kain, rambut macam karat lori sampah dan berposing peluk sakan dgn jantan.

  3. minah

    March 23, 2012 at 5:49 pm

    cermin diri sendiri lagi baik!

  4. pasbu

    March 19, 2012 at 10:28 pm

    oki. oklaa.
    yg spoil ada nik castro. cacat segalanya.

  5. cattaleya

    March 17, 2012 at 12:52 pm

    kalau la org2x kelantan tak terlalu ’emo’ dlm segala hal, rasa nyer…cde la org nak menghina ,mencaci dan merendahkan martabat dieorg…. tapi sebaliknyer.. tgok negeri brunei. alhamdulillah… xde bencana.aman damai… :)

    • full name

      March 19, 2012 at 3:49 pm

      cam ne la x emo dik…. sebab sorang org klate jahat abez di benci nye sluruh rkyat klate n pemimpin3 nye.. contoh, isu apek, sebab apek playboy abez jantan klate di katanye playboy. tp isu norman hakim yg gatal tu x der la pulak nk ckp org pahang gatal… lg fasha sandha, x der r n ckp sumer pompuan pinang tu gatal2.. cer bygkan law norman hakim n fasha sandha tu klate… komfirm2 akan kuar isu kenegerian… itu la masalah kami org2 klate.. its not easy to be klantanese but we r ready to go more…. insyaALLAH!!!!!!!!

    • meme arrr

      March 19, 2012 at 4:29 pm

      betul3….
      sebab sorang yg busuk, habis yg lain terpalit bau. Tp yg peliknya juz kelantanese jer yg kena gtu.
      kalu org johor jahat, takde la pulak main isu kenegerian ni..
      skeptikal betullah manusia ni semua.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama