Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Umum Tarik Diri Dari Anugerah Bintang Popular

Hari ini pelakon dan pengacara, Neelofa membuat pengumuman dia menarik diri daripada menyertai Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) selama dua tahun.

Advertisement

Keputusan tersebut dibuat kerana dia ingin memberikan tumpuan kepada bidang perniagaan. Biarpun tidak bertanding pada penganjuran kali ini, dia tetap akan memberikan sepenuh sokongan dan mendoakan agar penganjuran ABPBH akan terus maju.

Neelofa juga berkata, dia tidak mungkin akan melupakan segala kenangan indah sepanjang bersama ABPBH.

Sebelum ini, Neelofa pernah dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular, ABPBH 29 dan mempertahankan anugerah serta gelaran Pengacara TV Popular sebanyak lima kali.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. Anonymous

    July 19, 2019 at 1:37 pm

    Bagus lah bakat tak ada.. Berlakon macam kayu

  2. Ummuweizs

    July 19, 2019 at 12:17 pm

    Alhamdulillah Lofa, satu keputusan yang matang. Semoga terus mengharumkan nama wanita Islam berhijab yang berjaya di mata dunia… dan bertemu jodoh yang sama2 mengimpikan Jannah…

  3. Anonymous

    July 19, 2019 at 11:44 am

    dah senduuuuuuuuu

  4. nanas puaka

    July 19, 2019 at 10:40 am

    abg nara tak nak up citer adik shah shanaaz ahmad (betul ke aku eja ni.nanti aku pulak kena maki)..dia celaka dan bahalol kan org..

  5. KakKiah

    July 18, 2019 at 11:45 pm

    Hakakkk ingat. Doluu2 dia bertanding dia kalah memanjang. Ada satu tahun tu dia berhijab terus dia menang hihihihi. Hakakk rasa xpyh dah la bertanding dah la lepas2 ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top