July 18th, 2019

Hari ini pelakon dan pengacara, Neelofa membuat pengumuman dia menarik diri daripada menyertai Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) selama dua tahun.

Keputusan tersebut dibuat kerana dia ingin memberikan tumpuan kepada bidang perniagaan. Biarpun tidak bertanding pada penganjuran kali ini, dia tetap akan memberikan sepenuh sokongan dan mendoakan agar penganjuran ABPBH akan terus maju.

Neelofa juga berkata, dia tidak mungkin akan melupakan segala kenangan indah sepanjang bersama ABPBH.

Sebelum ini, Neelofa pernah dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular, ABPBH 29 dan mempertahankan anugerah serta gelaran Pengacara TV Popular sebanyak lima kali.

Sumber Berita : mStar Online


29 responses to “Neelofa Umum Tarik Diri Dari Anugerah Bintang Popular”

  1. Anonymous says:

    Bagus lah bakat tak ada.. Berlakon macam kayu

  2. Ummuweizs says:

    Alhamdulillah Lofa, satu keputusan yang matang. Semoga terus mengharumkan nama wanita Islam berhijab yang berjaya di mata dunia… dan bertemu jodoh yang sama2 mengimpikan Jannah…

  3. Anonymous says:

    dah senduuuuuuuuu

  4. nanas puaka says:

    abg nara tak nak up citer adik shah shanaaz ahmad (betul ke aku eja ni.nanti aku pulak kena maki)..dia celaka dan bahalol kan org..

  5. KakKiah says:

    Hakakkk ingat. Doluu2 dia bertanding dia kalah memanjang. Ada satu tahun tu dia berhijab terus dia menang hihihihi. Hakakk rasa xpyh dah la bertanding dah la lepas2 ni.

Loading...