Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Umum Bakal Berhenti Mengacara Program MeleTOP

neelofa tinggalkan meletop

Selepas tujuh tahun mengendalikan rancangan MeleTop, Neelofa membuat pengumuman mengejutkan bahawa dia tidak akan lagi mengacarakan program tersebut bermula tahun depan. Disember ini adalah bulan terakhir dia bertugas sebagai pengacara di MeleTOP.

neelofa tinggalkan meletop

Advertisement

Neelofa tidak dapat menahan perasaan hiba dan sedih saat mengumumkan pengunduran dirinya itu ketika siaran langsung rancangan itu semalam.

Neelofa menangis umum bakal

tinggalkan MeleTOP

Tidak dinafikan dia cukup sinonim dengan MeleTOP dan Neelofa akui keputusan itu sangat sukar untuk dibuat memandangkan dia sudah lama dan serasi dengan program berkenaan. Bagaimanapun, dia terpaksa berbuat demikian kerana ingin mengejar impiannya yang lain serta akan terbabit dengan beberapa lagi program baharu di Astro.

Netizen sedih Neelofa berhenti

mengacara

neelofa berhenti mengacara meletopneelofa berhenti mengacara meletopneelofa berhenti mengacara meletopneelofa berhenti mengacara meletopneelofa meletopneelofa

Untuk makluman anda, Neelofa mula mengendalikan program MeleTOP pada tahun 2012 bersama rakan pengacaranya, Nabil Ahmad.

Advertisement

Berbicara mengenai siapakah yang bakal menggantikan Neelofa, pihak Astro berkata perkara itu akan diumumkan pada bulan Januari nanti.

neelofa meletop

Agak sedih juga mendengar pengumuman Neelofa ini dan kami pasti ramai yang akan merinduinya. Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik buat Neelofa, semoga dia terus sukses.

Kredit Foto : Instagram Astro Malaysia

Kredit Video : YouTube MeleTOP

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. Anonymous

    December 4, 2019 at 5:23 pm

    So happy … Next bukan jihan gigi dah le

  2. Lopak & co .

    December 4, 2019 at 5:22 pm

    Wow … Clap clap clap ….

  3. nak tau

    December 4, 2019 at 3:34 pm

    jap lg jihan muse jdi pengacara..tak pun fara fauzana..diaorang ni kan semua kawan2..pe de hal.#jgnmaraols#

  4. hish..

    December 4, 2019 at 3:24 pm

    aku bkn la xminat ngan ko lopa. ttg bisnes mungkin ok la. ttg pngacara.. ko ckp laju. suare ko dgr jouh. n sentaisa tgk q card. ape lg ek.. muka kdang trus nmpk nk masam time ko rse certain part yg bosan. well.. ko bhijrah la much better. msok tv psl bisnes je da ok dah. bisnes laku pn sbb ramai knal ko. nk cbe bli brg ko.nk try best ke x. cbe xmelalui pminat. ko ingt sng???

  5. Azah mohd Hanafi

    December 4, 2019 at 3:05 pm

    Tk mati pun tak tgk Meletop apa bgai ni..MMG tk minat dia ni pun..

Loading...
To Top