Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Neelofa Terjatuh Berpaut Pada Zul Ariffin, Ramai Netizen Teruja

Anugerah MeleTOP Era 2018 sudah berlangsung tetapi ia masih diperkatakan ramai pihak. Ada yang menggelarnya malam anugerah Neeletop (kerana Neelofa menerima anugerah mengalahkan Zul Ariffin dan Syafiq Kyle), ada yang gembira dan tidak puas hati dengan mutu pengacaraan dan majlis, namun antara yang diperkatakan ialah Neelofa hampir terjatuh di atas pentas tetapi diselamatkan pelakon kacak lagi sasa, Zul Ariffin.

Tidak dapat dipastikan sama ada ia satu gimik atau satu kebetulan, ia bagaimanapun berjaya menarik perhatian ramai.

Advertisement


Zul Ariffin dan Neelofa melakonkan sketsa sweet di pentas AME Ahad lepas. Keduanya ialah gandingan yang hangat diperkatakan kerana drama Ti Amo, Sweetheart 100 Hari arahan Michael Ang yang bakal ditayangkan di Astro sekitar Ogos ini.

Advertisement

Gandingan itu begitu diperkatakan sehingga ada yang meminta agar mereka berdua berkahwin. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. Anonymous

    April 11, 2018 at 1:11 pm

    Hi i nak awak

  2. Hambali bi rosman

    April 11, 2018 at 1:09 pm

    I suka neelofa hi hi

  3. Anonymous

    April 11, 2018 at 10:26 am

    bodoh betul fans. tu pun nak teruja..

  4. Anonymous

    April 11, 2018 at 10:14 am

    benda macam ni pun nak teruja ke?? dunia duniaa

  5. pipah

    April 11, 2018 at 8:28 am

    masa nabil ckp “mcm berdosa je aktiviti tu” kamera nak focus kat zahirah ke?? aku nk sgt tgk reaction dia! semak tol minah sanggul tinggi sebelah dia ishhhhh

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama