Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Respon Spekulasi Kembali Bercinta Dengan Hans Isaac

Gara-gara tersebarnya foto Neelofa dan Datuk Hans Isaac menikmati makan malam bersama rakan mereka di Genting Highlands , mereka berdua sekali lagi digosipkan menyambung semula percintaan mereka selepas berpisah beberapa tahun lalu.

Advertisement

Netizen mula tertanya adakah perasaan cinta dalam hati masing-masing sudah kembali berputik ataupun sekadar teman tapi mesra? Apa komen Neelofa?

Bagaimana saya nak adakan benda yang tidak ada? Anda beritahu saya. Apa pun yang terjadi, saya dan Hans tetap berkawan. Dia kahwin ke, saya kahwin ke atau saya ada orang lain, kami tetap akan menjadi kawan sampai bila-bila.

Menjayakan projek bersama atau bekerja, itu akan selalu terjadi. Tetapi, saya dan Hans tahu bagaimana untuk meletakkan batas. Kawan dan keluarga menyaksikannya, malah mereka tahu perkara itu. Mereka menghormati persahabatan kami.

Tidak dinafikan mereka cukup sepadan sebagai pasangan kekasih. Namun, Hans sebelum ini ada memberitahu beliau belum bersedia dan memerlukan masa untuk merawat luka di hatinya selepas putus tunang dengan Gabriella Robinson . Apa-apa pun, soal jodoh tidak boleh diramal.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. mama

    March 27, 2018 at 11:00 am

    Xke mana pun hubungan diorang ni…Hans tu mcm xde hati nak masuk Islam je.

  2. Joe

    March 26, 2018 at 1:45 am

    Cerita ni buat apa, nara mana update cite psl tetek elly mazlin. Ini yg kita mahukan

  3. Gorges

    March 25, 2018 at 10:57 am

    Dari bisnes tudung labuh ko introduce turban pulak. Bukan semua orang sesuai pakai turban. Turban tu nampak leher dan expose dada. di Malaysia wanita masih prefer tudung labuh. Tengukla. Ramai yg pergi kedai baru Neelofar jual turban tu masuk sejkejap jer. Ramai keluar dan nyoping di kedai lama. Aku pikir bisnes turban tak kan bertahan lama. Pikir pikirkan what is in demand!

  4. johnny bravo

    March 24, 2018 at 7:24 pm

    Gambar last, plain jane tu nampak pendek je, tinggi dia ni tak sampai 5 kaki ke

    • Anonymous

      March 25, 2018 at 8:26 am

      pendek jer jenis ayam katik.. nmpk dia ko terus tgk kasut.. time pakai flat shoes sebijik rupa makcik cleaner

  5. anon

    March 24, 2018 at 7:22 pm

    Dari dulu aku hrp sngt2 biar dia berjodohan dgn Hans, mmg sepadan sngt.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top