Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Pernah Cuba Islamkan Saya – Michael Ang

Kisah penghijrahan pengarah drama terkenal, Michael Ang yang sudah memeluk agama Islam lebih setahun lalu mendapat reaksi yang sangat positif daripada netizen. Mereka berdoa agar Michael kekal istiqamah.

Disebalik perjalanan beliau untuk bergelar Muslim, Michael memberitahu pelakon dan pengacara, Neelofa pernah cuba untuk mengislamkannya.

Advertisement

Neelofa meminta Michael membaca surah Al-Fatihah. Bagaimanapun, kata Michael ketika itu beliau sudah pun memeluk Islam cuma tidak diketahui ramai.

Rata-rata netizen memuji tindakan Neelofa itu yang melakukan kerja mulia berdakwah dan penrah cuba berusaha membimbing rakannya itu ke arah kebaikan mendalami Islam.

Sama-sama kita doakan agar Michael kekal tabah dan kuat dalam mendalami Islam dengan lebih lagi selepas ini, terus istiqamah.

Sumber Berita : Youtube Official Ria X

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 Comments

  1. Popo

    May 9, 2019 at 8:04 am

    Org buat baik, kenapanya nk dicondemn? Mmg kalau dah xsuka semua benda jadi salah ka? Hati hitam!

  2. Anonymous

    May 8, 2019 at 6:30 pm

    Syukur alhamdulillah di lahirkan bukan dalam bangsa melayu,bangsa ne banyak je masalah dia tengok orang lain memang keturunan dorang kan

  3. Alan

    May 8, 2019 at 6:14 pm

    #neelofang jge2 lopak army everywhere

  4. Anonymous

    May 8, 2019 at 12:00 pm

    saya juga pernah menyarankan beberapa kwn sy yg non muslim utk memeluk agama islam…siap kwn sy sorg yg non muslim ni baca doa mkn…setakat perkataan insyAllah…MasyaAllah…Astarghfirullah mmg biasa dorg sebut…

  5. alfie

    May 8, 2019 at 11:22 am

    Untung Michael , sekarang boleh lah pakai gown selalu…er sorry jubah! ;-)

    • Damien thomas

      May 8, 2019 at 11:43 am

      Tahniah..mengumpat mengumpat mengumpat

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top