Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Kongsi Hubungan Keluarga Dan PU Riz Kian Pulih, Bakal Umum Hal Nikah Nanti

neelofa dan pu riz berbaik

Selepas heboh mengenai hubungan Neelofa dan PU Riz yang dikatakan berantakan, usahawan muda itu menjelaskan bahawa kedua pihak keluarga mereka sedang mencari jalan penyelesaian untuk kemelut tersebut.

Advertisement

Terbaru, Neelofa menjelaskan bahawa dia dan Haris diduga seperti orang lain yang kini berada dalam fasa pertunangan. Malah hubungan nampaknya kini sudah pun diperbaiki.

“Apa yang boleh saya katakan hubungan kami sekarang lebih baik dan lebih positif. Untuk berkongsi perkara lebih serius, saya akan kongsi nanti.”

neelofa dan pu riz berbaik

Tak segan untuk akui bahawa terdapat sedikit salah faham dan masalah dalam hubungan mereka, Neelofa mengatakan bahawa mereka berjaya menempuhinya atas bantuan keluarga.

“Tipu la tak ada pahit manis atau naik turun dalam hubungan. Saya merasai benda yang sama, ada masa, ada salah faham. Kami berdua berjaya mengatasi dengan bantuan keluarga. Alhamdulillah, semua makin baik dan positif.”

Bukan itu sahaja, khabarnya hubungan ahli keluarga wanita itu dan juga Haris juga sudah kian pulih daripada sebelumnya.

“Alhamdulillah perlahan-lahan selepas kami berbincang dan berkomunikasi. Hubungan makin baik dan pulih. Kami pun bagi masa, tidak memaksa semua orang untuk faham dan menerima. Saya bersyukur sangat.”

neelofa dan pu riz berbaik

Malah Neelofa menimbulkan rasa teruja orang ramai apabila berkongsi bahawa dia akan mendedahkan dengan lebih lanjut mengenai maklumat perkahwinannya dalam masa terdekat nanti.

Biasalah hubungan pasang dan surut, yang penting dah berbaik kan?

SUMBER : Gempak
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    January 29, 2021 at 8:36 pm

    Korang pulak yang over. Doakan yang baik-baik aja. Orang tu dah berbaik, korang pulak yang sakit hati. Sakit jiwa betul korang berdua ni

    • anti mek klate

      January 30, 2021 at 4:15 pm

      bukan apa. kalau tgk pada famili kardashian klate ni, dia perlukan spotlight.
      nk semua tumpu dkt dia.

  2. Anonymous

    January 29, 2021 at 5:15 pm

    berapa lama perhubungan ni nak bertahan? good luck to both of you

  3. Anonymous

    January 29, 2021 at 9:29 am

    lepas “drama” family lopa si riz nak ke lofa lg.. hahahadoii laa riz.. all da best ja lah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top