Written by Bella | January 12th, 2018

Baru sahaja berusia 28 tahun, selebriti popular Neelofa sudah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang seni dan perniagaan. Pendek kata, rezeki beliau memang murah.

Walaubagaimanapun, ada impian Neelofa yang belum tecapai iaitu membuka sebuah pusat Al-Quran.  Neelofa berharap peminat dapat mendoakan agar hasratnya itu akan termakbul satu hari nanti.

Saya pasti, ibu dan bapa saya juga mempunyai impian sama. Saya juga dari dahulu memang sudah merancang sedikit demi sedikit untuk merealisasikan hasrat itu. Tapi biasalah, saya mahu memperbaiki diri ke arah yang lebih baik sebelum saya menunaikan impian tersebut. Doakan saya semoga urusan itu dipermudah.

InshaAllah hasrat yang baik pasti akan dipermudahkan serta diberkati oleh Allah SWT. Kami mendoakan agar impian murni Neelofa itu akan tercapai satu hari nanti.

Sumber Berita : Utusan Online

36 responses to Neelofa Harap Peminat Doa Hasratnya Untuk Buka Pusat Al-Quran Termakbul

  1. Nuyu says:

    Moga tdung ttp dada lepas ni…bkn serkup n turban dah.plus x ckp sinis2 dah..kurangkan sindir2 org…jaga tatatertib bile bercakap and so on…sekian

    44

    6
    • Miss Unibes says:

      Teruskan je lah Lopak. Benda baik. Pasal tudong labuh sampai ke buku lali ke tak, tu antara Lopak dgn Allah. Mulalah gelisah penjilat Pattah Kayu Cendana dan Jura. Lol.

      8

      19
    • opah maheran says:

      baguslh tu cu.. bila kita ada duit, kita tolonglah orang yang tak berkemampuan. janganlah kita habiskan sorang dengan pergi bercuti tak ingat dunia.
      lagi satu, ada baiknya lopak mintak mak lopak yang doakan. doa mak lebih makbul..

      11

      1
    • doa yg baik2 says:

      Alhamdulillah. Teruskn niat yg baik..

      4

      0
    • lia says:

      Satu2 dosa orang disemak..diri sendiri ada tengok tak sis..niat yang baik kita aminkan..benda yang x sedap pd pandangan mata awak yang sempurna tu kita doakan moga dia berubah..kita semua kan pendosa tak lebih tak kurang dari orang lain..jangan pandang dosa orang seolah2 syurga dah mutlak untuk kita..

      12

      0
  2. minah jambu say NO to drugs says:

    amin..

    10

    0
  3. benci kondeman netizen says:

    aku memang bukan fan lofak, tapi buka pusat al Quran memang bagus, semoga dipermudahkan sama juga dengan dsv :) kalau Ada yang busuk hati

    tu bukan manusia, tapi syaiton hati lebih busuk dari bau bangkai!!

    23

    0
  4. blackrose says:

    amin ya rabb…

    7

    0
  5. Anonymous says:

    Mcm biasa dia suka announce dulu…

    15

    3
  6. xnmv says:

    offtopic. aku baru tau neelofa ini ada adik perempuan lagi satu nama putri athira. but asal jarang keluar dekat feed eh?

    2

    0
  7. Tkt says:

    2018 ni tudung tu labuhkan. Banyak tudung Neelofa yang cantik2? Balik balik tudung fesyen ni jugak ko pakai.

    6

    1
  8. Tk says:

    2018 ni tudung tu labuhkan. Banyak tudung Neelofa yang cantik2? Balik balik tudung fesyen ni jugak ko pakai.

    2

    3
  9. Miss says:

    Bole support pusat alquran n pusat tahfiz yg sedia ada pn dh ok..mereka yg urus lebih pakar just finance mungkin masalah..,.buat dulu baru announce bagai…sorry to say wlu niat baik…

    12

    1
    • Damien thomas says:

      Niat melambang hati..niat yang baik harus ada..begitu juga bsrsangka baik..tuhan marah kita bersangka buruk….
      Bukan semua retis ada cita cita buka pusat tahfiz..buka aurat dan buka bigo maksiat ada le..
      Itu pun belum tentu masuk muraka ..sebab syurga muraka bukan bab buku manusia..
      Orang atas punya kerja tertulis nya

      5

      0
  10. melati says:

    Neelofa …Ckp jew, Neelofa ni pandai Propa jer tapi Habuk pun Takder..!! Kilang lah Segala..!! Propa kt KPNDKK lah Air Asia lah, last2 habok pun takder…( Lempang Kang)….wakakakaakaaa

    2

    8
    • Damien thomas says:

      Niat baik dan cakap buruk dan busuk macam Melati..tuhan tau niat di hati.
      Ingat cerita ustaz saya dulu .pasal duabersaudara seorang kaki masjid dan seorang kaki ,aksiat..bila niat si abg alim mau ikut adik maksiat dan adik maksiat mau ikut abg alim..mereka kedua nya bertembung di atas tangga…
      Siapa yang tuhan angkat menjadi tetamu nya,..ko faham ke tidak

      5

      0
      • ko ckp ko kristian dulu dasar penungang agama ko ni dasar kimak ko damian thomas nak jd muslim pulak skrang, dasar talam dua muka ko dah lupa komen ko masa bini harith sambut krismas celaka tul ko ni! konon nak berdialet Sabah/serawak pulak puii

        1

        3
        • Damien thomas says:

          Aku belajar islam..kerana itu aku hormat agama islam sepenuh jiwa mcm aku hormat agama kristian aku..5 tahun cukup mgkin utk aku memahami asas islam .aku belajar dengan beberapa orang ustaz. Bukan untuk mahir tapi untuk memahami islam..sebab itu di sarawak islam dan kristian tiada masalah .Awak tu yang patut lebih faham ..

          2

          0
    • Damien thomas says:

      Niat pun tuhan terima doa kita..ingat…kisah dua beradik ..seorang kaki alim..seorang kaki maksiat.bila niat di laga dlm jiwa tuhan terima.
      Ingat antara dua..siapa mulia di sisi tuhan…melati…nyawa tuhan punya..bukan Melati yang punya..begitu juga syurga dan muraka…

      1

      0
  11. nok gebuzzz says:

    dia dah pasang niat pon dah dpt pahala…kite dokan jer la yg baik2,smga kite pon dpt pahala…bukan peminat lofa tapi respek jugak la byk benda yg dia dah berjaya…semua geng2 retis nak jadi mcm dia…sape x nak duit bergolek2 dtg…

    5

    1
  12. Xxyyzz says:

    Harap2 pusat Al Quran tu nnt bukan utk org2 KAYA je lah ye!

    3

    3
  13. lia says:

    lofa dah 29 thn ni min

    1

    2
  14. Anonymous says:

    X salah nk buka pusat2 Agama..tp pastikan duit modal tu dr sumber yg betul2 halal ya dan juga perkara2 yg x meriakkan Allah dh kata..masuk syurga dgn rahmatku bukan kerana amalanmu ( walau pun baik)

    3

    0
  15. Izzat Khalid says:

    Saya pula berharap agar Cik Neelofa dapat menyempurnakan tuntutan menutup aurat dengan sempurna.

    4

    5
    • Damien thomas says:

      Tak tanya Aurat SHEILLA MAJIT KE….Aurat Adibah Nnor ke…Aurat Fatiyak Bt Latif ke…suruh tutup la bigo …latif…keluar pun tudung ..dlm bigo oren berayun…
      Sohhhhh

      4

      0
  16. neelofake says:

    Bagusla lofa bukak pusat al-quran . Tapi cannot help but feel agak hipokrit. Masa adik dia menang anugerah instafamous hurr tv pakai mini skirt pendek nak mampus tu , adik dia jugak ckp Neelofa galakkan dia pakai camtu . So Neelofa, apa kata you walk the talk . Selain bukak pusat al-quran , ajaklah adik you kembali dress humbly . Dressing LMK aritu terlalu trashy and skanky for her age. Macam tak sabar2 nak membesar..

    8

    2
    • Anonymous says:

      kadang-kadang memang susah nak tegur adik beradik sendiri. mungkin dia dah tegur, dah adik dia ketegaq juga. mana la kita kalau dia hari-hari doakan adik beradik dia bertudung. kita tak tau kan, Allah je yang Maha Mengetahui. jadi tak perlu la nak sebut2 pasal dosa adik beradik dia kalau lofa nak buat benda baik. asal lofa je, semua benda nak kecam. lagipun masing-masing dah ada suami, ada mak ayah. jadi kewajipan tegur adalah jatuh pada mak ayah. sama juga kalau isteri tak tutup aurat, suami yang kena tegur. sekian.

      3

      1
  17. Anonymous says:

    amiin…alhamdulillah, Lopa yg korang kutuk tu juga dpt menyumbang pd agama Islam..haters yg hadap BN ni, tu jelah, ngutuk jer tahu

    0

    0
  18. Anonymous says:

    ckp semua org bole.. ramai jer ade niat same… tp niat jer lah pung pang… nk tubuhkan senang ramai jer yg dah tubuhkan.. pusat tuh letak name org sekian2… tp lepas 5 ke 15 thn… terkial2 pusat persendirian ni minta sumbangan govt/company sane sini mintak sponsor… mcm skrg ni byk pusat yg nama sekian2 pemilik asal tak bagi sumbangan dah…korang yg dok jilat2 lofa ni penah ker bagi sumbangan ke mane2 pusat2 tahfiz yg melambak skrg… ramai owner asal amik nama masa opening jer pung pang… tudung pon tinggal sarung kepala.. niat nk dpt puji jer..

    3

    0

Leave a Comment

Optional