Neelofa Di Muka Hadapan Remaja Januari 2012, Sarapan Pagi Bersama Tun Mahathir

Neelofa Di Muka Hadapan Remaja Januari 2012, Sarapan Pagi Bersama Tun Mahathir

Pelakon ini memang sedang hangat waktu ini, tak kiralah walau apa pun yang negatif diperkatakan oleh orang ramai tentang dirinya. Neelofa telah muncul mengacarakan rancangan Nona Ahad lepas buat kali pertama. Kami berpendapat keterlibatan Neelofa dalam rancangan tersebut berkemungkinan untuk menarik minat golongan muda untuk menonton rancangan ikonik itu, dan dia dikhabarkan telah menjalankan tugasnya dengan baik sekali. Neelofa juga telah muncul sebagai penghias muka hadapan untuk majalah Remaja bagi bulan Januari 2012:

Photobucket

Advertisement

Pelakon ini turut diperakui oleh majalah Media Hiburan sebagai antara artis terhangat tahun 2011 di samping Aaron Aziz, Johan As’ari, Shaheizy Sam dan Yunalis Zarai:

Photobucket

Dan semalam melalui twitternya, Neelofa telah muat naik gambarnya bersarapan pagi bersama Tun Mahathir dan Tun Siti Hasmah di restoran milik bapanya:

PhotobucketKami difahamkan Tun Mahathir memang sering bersarapan di restoran milik bapa Neelofa ini. Bayangkan jika Tun Mahathir bersarapan dengan anda, hati pasti berbunga-bunga jua bukan? Kami di BeautifulNara mendoakan Neelofa semoga suskses selalu dan berjaya mencapai apa yang diimpikan tahun ini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

74 Comments

  1. LuvLyna

    January 4, 2012 at 9:37 am

    neelofa ni mmg cantik dan berbakat.. org2 yg kutuk dia suma buta!! dia berlakon bagus, mengacara rancangan NONA pun bagus.. cara dan gaya penyampaian dia x gedik dan over.. nmpk seperti dh byk pngalaman. tengok NONA versi neelofa, mmg best dan freshh…

  2. Suri

    January 4, 2012 at 8:52 am

    Che det ni mmg jaga makan ey…klu aku kuih seketul adoyai…

  3. Suri

    January 4, 2012 at 8:48 am

    Tu pasal menang dewi remaja…aku rasa daripada dulu pon..klu yg menang dewi remaja diaorg Akan masuk banyak2 kat majalah…time wardina dgn Juliana banos tu lagi la..asik2 depa je…Sekarang ni xla sgt…dulu smp yg dpt no 3 pon buat majlis kawen penuh kat media hiburan… Yg ni cuma nmpk Lofa dgn izara je kedepan… Btw aku mmg x minat lofa ke x pnah pulak tgk drama dia…izara nmpk ok la..tp aku suka sokong klu org belajar lg..dulu aku suka misha tp dia pon sekerat jln..liyana jasmay dgn Diana daniele pon aku suka sbb diaorg nak jgak belajar… Tp klu diaorg2 nih buat keje bodoh mcm org x belajar aku tetap xkan sokong…

  4. PondanSepi

    January 4, 2012 at 7:54 am

    bagi aku Neelofa ni biasa je lah! dia ni mekap je pekat. aku x suka tgok retis yg mekap pekat2 sgt!

  5. kucikuciahaha

    January 4, 2012 at 4:53 am

    secantik2 wanita adalah wanita yang menutup aurat..xguna cantik da diperabiskan lelaki tengok..ibarat nasi lemak yg dah tededah..korang sendiri pown xnak kn?nilai dan komen la artis melalui bakatnya bukan fizikalnya..

    • Rogerz

      January 4, 2012 at 10:57 pm

      Ayat stereotype

Loading...