Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Bukan Lagi Pengacara Program Nona Tahun Depan

Pasti ramai yang akan sedih dengan berita ini. Namun inilah kenyataan yang harus diterima. Neelofa tidak lagi akan menjadi salah seorang pengacara program Nona pada tahun hadapan. Untuk makluman, sebenarnya sudah 3 tahun Neelofa mengacara program Nona dan kontraknya akan tamat hujung tahun ini. Sehubungan itu, Neelofa mengambil keputusan untuk tidak memperbaharui kontrak yang telah ditandatangani sejak Januari 2012 itu.

neelofa nona

Advertisement

Secara jujur, Abang Nara kalau tertengok program ini memang untuk menunggu kelibat Neelofa je. Hehehe. Suka kot tengok kelatahnya yang comel. Orangnya pun cantik. Sedaplah mata memandang. Kata Neelofa menerusi Kosmo Ahad semalam:-

Alhamdulillah, sudah 3 tahun saya mengacarakan program Nona. Kontrak saya bersama Nona akan tamat pada tahun ini. Saya tidak akan sambung mengacarakan program itu. Bagi saya cukplah selama tiga tahun saya menempa nama dalam program tersebut.

Saya bersyukur kerana menjadi sebahagian daripada pengacara program popular itu. Kalau boleh, saya mahu mengacarakan program lain pula selepas ini.

neelofa nona

Semoga akan ada program yang lebih sesuai dan akan lebih menyerlahkan bakat Neelofa sebagai pengacara Neelofa kelak. Dengan tamatnya kontrak Neelofa, Abang Nara tertanya-tanya siapakah yang bakal menjadi penggantinya. Banyak nama yang bermain di fikiran ini. Lisa Surihani, Fazura, Izara Aishah, Tasha Shilla adalah antara nama yang boleh dipertimbangkan. Tak sabar rasanya nak tahu. Agak-agak anda, siapakah yang paling sesuai? Kongsikan pendapat di ruangan komen.

P.S: 6 model Honda disahkan alami masalah beg udara

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama