February 20th, 2019

Untungnya menjadi seorang manusia yang bernama Neelofa. Selepas diberi peluang menjadi individu ketiga menginap di resort The Muraka yang terletak di Kepulauan Maldives, sekali lagi Neelofa menjadi antara individu terawal untuk merasai kehebatan resort mewah Jumeirah Al Wathba Resort & Spa di Abu Dhabi. Pengacara program MeleTOP itu juga dijemput untuk menghadiri majlis perasmian resort berkenaan yang berlangsung pada Sabtu lalu. Memang bertuah sangat-sangat Neelofa nie!!!

neelofa

Menurut Neelofa, tujuan asalnya ke Abu Dhabi adalah untuk menjalani sessi penggambaran. Namun tidak disangka pula dijemput untuk merasai sendiri kemewahan dan kecantikan resort tersebut. Kata Neelofa:-

Tujuan saya ke sana adalah untuk menjalani sesi penggambaran. Tidak sangka pula diberi layanan untuk tinggal di resort semewah ini. Lebih istimewa, saya diberi kesempatan untuk menghadiri majlis perasmian resort sekitar tiga hari lalu

neelofa

Nampaknya tahun 2019 juga bakal menjadi satu tahun yang penuh dengan rezeki buat Neelofa. Semoga nama Neelofa akan semakin mekar di peringkat antarabangsa. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

neelofa

neelofa

neelofa


47 responses to “Neelofa Antara Individu Terawal Dijemput Menginap Di Resort Mewah Jumeirah Al Wathba”

  1. Popo says:

    Asal up cite neelofa je, ramailaa org yg up komen dengki busuk hati. Cuba check hati tu.

  2. kiki says:

    heliza kata neelofa ni pemurah ye..tgk gambar2 tu..ye memang neelofa tersangatlah pemurah..

  3. alfie says:

    Famous macam pun Lofa dengan kasut platform nya berpisah tiada!!! Dia tetap katek. Walau pun glamour macam mana pun gambar dan posing dia , lepas habis shooting dia balik hotel mewah tu dan tidur berseorangan saja , masih tak mampu rasa nekmat seks jew!!!

  4. Anonymous says:

    Amende lah posing bertenggek tgh2 tu…. depan lelaki bkn muhrim pulak tu? Nak goda 2 jantan tu ke? Jgn cam tu sis…kalau nak promote fashion Musllimah pun…ikut syariah betul2 supaya kita lebih dikagumi.

    Ko igt lawa ke posing bertenggek dan pakai turban cam tu….adehhh

  5. Anonymous says:

    patutnya pompuan duduk bukan berdiri…jdi nothing tiada spesial

Loading...