Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Antara Individu Terawal Dijemput Menginap Di Resort Mewah Jumeirah Al Wathba

Untungnya menjadi seorang manusia yang bernama Neelofa. Selepas diberi peluang menjadi individu ketiga menginap di resort The Muraka yang terletak di Kepulauan Maldives, sekali lagi Neelofa menjadi antara individu terawal untuk merasai kehebatan resort mewah Jumeirah Al Wathba Resort & Spa di Abu Dhabi. Pengacara program MeleTOP itu juga dijemput untuk menghadiri majlis perasmian resort berkenaan yang berlangsung pada Sabtu lalu. Memang bertuah sangat-sangat Neelofa nie!!!

neelofa

Menurut Neelofa, tujuan asalnya ke Abu Dhabi adalah untuk menjalani sessi penggambaran. Namun tidak disangka pula dijemput untuk merasai sendiri kemewahan dan kecantikan resort tersebut. Kata Neelofa:-

Advertisement

Tujuan saya ke sana adalah untuk menjalani sesi penggambaran. Tidak sangka pula diberi layanan untuk tinggal di resort semewah ini. Lebih istimewa, saya diberi kesempatan untuk menghadiri majlis perasmian resort sekitar tiga hari lalu

neelofa

Nampaknya tahun 2019 juga bakal menjadi satu tahun yang penuh dengan rezeki buat Neelofa. Semoga nama Neelofa akan semakin mekar di peringkat antarabangsa. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

neelofa

neelofa

neelofa

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

47 Comments

  1. Anonymous

    February 21, 2019 at 10:54 am

    ramai betul penjilat lopak dlm ni yer…. artis lain kalo begini kan main lagi celupar…
    tp memang dh faham pun asal kelantan jer geng penjilat negeri ni ramai.. pakai tudung benggali no hal pakai baju dada jojol2 pun no hal…
    jgn nmpk retis lain camni sure kene kecam

  2. senyum manis

    February 21, 2019 at 7:43 am

    sibuk je netizen ni… mcm korang tu perfect sgt …lantaklah hidup dia

  3. Alip syuk

    February 20, 2019 at 7:04 pm

    Dubai ske mke2 bengali, Sri Lanka , India’s

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top