Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Akhirnya Buka Rahsia, Kongsi Kisah Patah Hati Ditinggalkan Bekas Kekasih

bekas kekasih neelofa

Ramai mengenali Neelofa sebagai seorang selebriti serta usahawan yang berjaya, namun tiada siapa pernah tahu keperitan yang dia pernah lalui sebelum ini.

neelofa

Advertisement

Buat pertama kali, Neelofa akhirnya membuka rahsia hati yang selama ini disimpan rapi mengenai bekas teman lelakinya. Umum mengetahui, dia bukanlah seorang yang gemar untuk berbicara soal peribadi terutama sekali berkaitan kisah cintanya.

Pernah mengalami dua episod putus cinta, Neelofa tidak menafikan perasaannya ketika itu benar-benar terluka dan merana apatah lagi ketika itu usianya masih muda. Dunia terasa gelap dan dia buntu memikirkan hala tujunya dalam hidup.

“My heart broken gila dengan ex-boyfriend.”

neelofa

Advertisement

Bagaimanapun, Neelofa tidak mahu terus lemas dalam kesedihan dan menggunakan segala kekecewaan untuk dia bangkit semula. Membuktikan dirinya mampu menjadi seorang yang lebih baik.

Sebenarnya masa mula-mula I buat bisnes hijab dan lens, masa itu I tengah heart broken giler. I broken dengan ex-boyfriend and still young, umur 25 dan  tercari-cari my identiti.

Apa aku nak buat ya? Disebabkan kesedihan tadi, i gunakan perasaan yang fragile ke dalam bisnes. I kerja untuk bisnes saja sampai 4 pagi, hari-hari kerja.

I want to proof masa itu dan pada orang yang i kenal, with or without you, i stil strong woman, i can do something else. Kali kedua i was so heart broken, i niat untuk capture bigger audience, i want to brand internationally.

Netizen terinpirasi dengan kisah Neelofa

neelofa neelofa inspirasi neelofa

Tidak dinafikan, memang pedih dan sedih rasa hati bila putus cinta. Lebih-lebih lagi kalau sudah lama menjalin percintaan. Namun, putus cinta itu bukan pengakhiran hidup kita, lebih baik untuk kita ‘move on’ agar tidak terus terluka dan mencari sinar kebahagiaan baru. Kalau Neelofa boleh, korang pun mesti boleh juga kan?

Sumber Berita : Twitter SabrinaShuhaim1

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Brunes

    February 6, 2020 at 11:35 am

    sorry but neelofa was cancelled since kes Zouk dia.. dah tak relevent lagi

  2. Anonymous

    February 6, 2020 at 10:02 am

    1. HANS ISAAC
    2. FATTAH AMIN

  3. June

    February 6, 2020 at 8:34 am

    Kn dia ckp time tu usia dia 25thn.dia dgn fattah rs ny usia dia 28-29 cmtu….mayb time tu dia dgn hans…mmg lama dia dgn hans…tp tu la,jodoh xda….biar lh…rahsia Allah.mayb Allah nk bg dia bjaya n punya segala dulu,nt2x baru diberikan jodoh yg baik.inshaAllah…amin

  4. Anon

    February 6, 2020 at 1:16 am

    I want to prove

  5. Anonymous

    February 5, 2020 at 10:12 pm

    Ni cerita lapuk dh la Nara. Kt TV dulu dh pernah keluar. Kau punya sanjung LOPA….tahap dewa.

Loading...
To Top