Written by AbangNara | December 21st, 2012

Hati ayah mana yang tidak resah apabila anak sendiri dihimpit dengan pelbagai kontroversi sejak kebelakangan ini. Agaknya itulah yang dirasai oleh ayah Shila Amzah, ND Lala yang pernah melalui apa yang dirasai oleh anaknya kini satu ketika dahulu.

nd lala

Kelmarin menerusi laman Facebook Shila Amzah, ND Lala berharap agar anaknya memberikan lebih fokus dan tumpuan terhadap persembahan yang bakal dilakukan di World Music Awards 2012. Untuk makluman, Shila Amzah telah pun berlepas ke USA untuk menghadiri majlis gilang gemilang ini.

nd lala

Dicalonkan untuk 2 kategori iaitu World’s Best Female Artist dan World’s Best Entertainer of The Year, peluang untuk Shila Amzah memenangi salah satu kategori ini secara jujurnya memang tipis. Namun diharapkan Shila mampu memberikan persembahan yang memukau sekaligus membuka mata dunia terhadap bakat-bakat yang ada di Malaysia. Kepada Shila, good luck and all the best. Jangan nervous-nervous ya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.