Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nazim Othman Tayang Foto Separuh Bogel Dengan Gaya Menggiurkan

Sejak bercerai dengan Bella Dally, jarang juga kita dengar sebarang berita mengenai pelakon Nazim Othman. Tiba-tiba sahaja nama beliau kembali hangat sejak semalam apabila Nazim memuat naik fotonya tidak berbaju dengan gaya yang menggiurkan di akaun Instagramnya.

Advertisement

Foto seksi itu dengan jelas sekali menunjukkan bentuk badan Nazim yang cukup sempurna. Rata-rata netizen memuji beliau kelihatan ‘hot’ dan teringin sekali mempunyai bentuk badan seperti Nazim.

Tidak menerima pujian semata-mata, ada juga yang mengkritik motif beliau berkongsi foto sebegitu dengan umum tetapi Nazim tidak mahu terlalu peduli dengan kata-kata negatif yang diterima.

Apa pula kata korang? Rasa tergugat ke iman bila lihat foto seksi Nazim? Heh..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. Anonymous

    June 28, 2018 at 3:13 pm

    Dia ingat body dia cantik sangat dok tayang2?? Apa motif? Xde rasa malu.. jangan sampai suatu hari anugerah itu ditarik balik.. masa tu nak jumpa orang pun tak sanggup..

  2. anon

    June 28, 2018 at 11:23 am

    Dia sengaja menayang tubuhnya utk jantan2 gersang….

  3. Anonymous

    June 28, 2018 at 10:09 am

    Tak guna kalau kunyit bang ! Tak hidup bila bersama isteri. Coii buat naya anak orang.
    Dah tau kunyit xyah laa nak kawin!

    Aku sorang je ke rasa nazim ni saiko gila?
    Mcm gila pon ada. Dah la pakai mekap. Geli weii

  4. Anonymous

    June 28, 2018 at 9:21 am

    Body model spander lagi hot dari body kau Nazim. Betina yang gatal poki je puji badan kau. Aku tengok biasa je.anth balah mana yg hot nye. Tak pe cuba lagi lain x eyh.

  5. Anonymous

    June 28, 2018 at 8:56 am

    biasa je gambar tu.kat magazine belambak jantan tayang body. minah tudung jer menggelupur..puihhh.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama