Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nazim Othman Akui Terkesan Bella Dally Kahwin Baru

Umum mengetahui pelakon jelita, Bella Dally sudah sah bergelar isteri kepada seorang ahli perniagaan, Arif Izuddin dalam sebuah majlis pernikahan yang berlangsung pada Ahad lalu di Putrajaya.

Advertisement

Sebelum ini, Bella pernah berkahwin dengan Nazim Othman, namun selepas dua tahun mendirikan rumah tangga, mereka membuat keputusan untuk bercerai pada Mei 2018.

Ketika ditanya mengenai perkahwinan Bella, Nazim mengakui terkesan dengan pernikahan bekas isterinya itu.

Ini perkara yang orang luar tidak tahu. Saya mengambil pendekatan untuk tidak terlalu menunjukkan perasaan sebenar.  Malah, saya tidak ‘wish’ pun di sosial media. Cukup orang tahu saya mendoakan kebahagiaan buatnya yang pernah diluahkan padanya depan-depan.

Sejujurnya, saya masih terkesan lagi. Saya akui perkara ini. Sedikit sebanyak masih ada. Terkesan sebab kenapa tidak pertahankan dan tidak kuat. Saya marah dan rasa ralat pada diri. Dalam beberapa bulan selepas bercerai, saya ‘down’. Kemudian saya kembali okey selepas maafkan diri sendiri.

Advertisement

Nazim turut mendedahkan bekas isterinya itu ada menjemput beliau ke majlis resepsi dalam nada bergurau. Walaubagaimanapun, kata Nazim, jika Bella betul-betul mengajaknya sekalipun beliau tidak akan hadir ke majlis tersebut demi menjaga hati dan menghormati banyak pihak.

Bella ada jemput ke majlis, tapi dalam nada bergurau. Kalau dia jemput sekali pun, saya memang takkan pergi kerana menghormati banyak pihak. Meskipun pada hakikat antara kami tidak ada sebarang masalah. Malah, hubungan saya dengan keluarga bekas mentua masih baik dan masih berhubung.

Bagaimanapun, Nazim tetap mendoakan agar perkahwinan bekas isterinya kekal sehingga ke jannah dah dilimpahi kebahagiaan.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Iskandar Zulkarnain & Project Two-Pi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. Suzana

    April 3, 2019 at 11:36 am

    Sabar la jim, try esah la pula nampak kt insta mengeletis inginkan perhatian.. ermmm

  2. tolong

    April 3, 2019 at 9:23 am

    tolong jangan posing nampak nipples. we don’t want to see

  3. Anti Tukang Masak Tua Gay

    April 3, 2019 at 5:36 am

    Tiru cara si tukang masak zelebriti tua yang sombong, angkuh mulut macam punggung ayam, tak ingat dunia (apa yang dibanggakan si munafik tua ni? Dia bukan Michelin Star Chef pun?) nikah untuk cover line yang ko tu gay homosexual geng kunyit ke? Ko takde anak macam si tukang masak tua tu, anak brapa orang tapi semua nikah cerai macam bapa dia.
    Si tukang masak tua tu dah lama bersekedudukan dengan anak ikan belaan dia yang muda hemcem tu, semua anak dia mak dia dan kengkawan dia pun tahu yang si tukang masak ni gay homo, yang tak tahu jer orang orang melayu sendiri. Tak berani umumkan diri dia tu gay homo sebab takut rating TV dan jualan buku masak dia jatuh merosot ke? Mulut pandai ngodam orang lain tetapi diri dia tu Haji orang Islam tapi mengadakan hubungan sejenis yang dilahanat Allah ke?

  4. BODOHKAU

    April 2, 2019 at 11:54 pm

    dah kau tu ceraikan dia kenapa BODOOOOHH

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama