Written by Bella | June 21st, 2019

Masih lagi solo sedangkan bekas isterinya, Bella Dally sudah berkahwin semula, ramai juga yang tertanya pelakon Nazim Othman tidak teringin untuk mencari pengganti?

Nazim tidak menafikan kadang-kala hatinya terasa sunyi, tetapi Nazim tidak mahu terburu-buru mencari cinta dan biarlah jodohnya hadir sendiri tanpa paksaan.

Saya sudah boleh membiasakan diri dengan kehidupan solo ini, jadi tiada istilah terdesak untuk mencari pengganti. Alhamdulillah, jika ada. Jika tidak, saya masih bahagia. Tidak rasa terhina pun bergelar duda kerana apa yang penting, saya tidak menyusahkan sesiapa.

Dalam pada itu, Nazim memberitahu dia tidak merasa tertekan apabila bekas isterinya bertemu pengganti. Malah, tumpang gembira kerana Bella sudah bertemu dengan seorang lelaki yang boleh membahagiakannya.

Tidak mengapalah Nazim, inshaAllah satu hari nanti akan ada jodoh yang sesuai buat anda. Apa yang penting, jangan pernah berhenti berdoa. Cinta sejati yang tulus ikhlas akan hadir sendiri tanpa paksaan.

Sumber Berita : Kosmo Online

10 responses to Nazim Othman Akui Sunyi, Tapi Tidak Terdesak Cari Pengganti

  1. faraj says:

    Neelofa pun sunyi gk….Tahun ni Neelofa nk monopause dh …kawin jerlah dgn Neelofa tu…

    3

    10
  2. Anonymous says:

    kawin lah dengan Mira Birah

    5

    0
  3. Anonymous says:

    si pondan tua ni tolong lah, kitorang semua tahu kau mmg gay BOTTOM tegar suke kene jolok kot hahaha

    6

    2
  4. Erra says:

    Cuba lagi. Org cantik ni semua org suka

    0

    4
  5. Anonymous says:

    gayyy

    2

    1
  6. Elakan kayu n batu says:

    Calon laki yg sesuai untuk NurSajaddiah selain dari Kuching Kelantan

    nazim
    Abu Gatai
    Datuk Red
    Rani Kulup
    Chef channel 9 tu
    Aliff mamat Singapore
    Kuda jering

    6

    3
  7. diva says:

    cik gayah berbicara

    1

    2
  8. Aku says:

    Hahahahahahahahahahaha! Porah Nazim!

    0

    1
  9. Idiom says:

    Better ko hidup solo je lah
    Jangan seksa perempuan xberdosa semata2 nak tutup gay ko. Cukuplah Bella sorang dah kena

    3

    1

Tinggalkan Komen Anda Di Sini