Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nazim Othman Akui Suka Menyanyi Tetapi Penat Asyik Dikecam

nazim othman suka menyanyi tetapi penak kena kecam

Pelakon Nazim Othman sememangnya dikenali ramai kerana ada sahaja cerita mengenainya hampir setiap minggu di ruangan gosip mana-mana portal hiburan.

Kalau anda mengikuti laman Instagram lelaki ini, dia kadang-kadang ada memuat naik videonya menyanyi. Nazim juga pernah memuat naik video dia dan Idayu menyanyikan lagu “Timeless” nyanyian asal Kelly Clarkson dan Justin Guarini.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

Terimalah sebuah persembahan random dariku & kak yuyu @idayuofficial , dengan lagu “Timeless – Justin Guarini & Kelly Clarkson” ?

A post shared by nazimothman (@nazimothman) on

Kelmarin, pelakon lelaki yang sedang sibuk dengan penggambaran drama “Suri Katriana” ini telah memuat naik satu video di mana dia dilihat berada dalam studio rakaman dan sedang mendendangkan sebuah lagu dengan sepenuh hatinya.

 

View this post on Instagram

 

Advertisement

Apa petua nak kasi suara merdu ek? Penat la asyik kena kecam je… tapi I suka nyanyi. Mungkin I cuma boleh nyanyi masa shower je kot? Eh? ??? Help me @erniezakri help help ?

A post shared by nazimothman (@nazimothman) on

Walaubagaimanapun, kapsyen yang ditulis bersama entri itu menggambarkan sepertinya dia penat menerima kecaman orang ramai meskipun dia sangat suka menyanyi.

Mungkin I cuma boleh nyanyi masa shower je kot? Eh?

nazim othman suka menyanyi tapi penat asyik kena kecam

Pun begitu, penyanyi Ernie Zakri yang turut ditag sekali dalam entri itu telah memujuk Nazim.

Tak lah! Kalau anda suka menyanyi, jangan berhenti. Anda akan perolehi apa yang anda inginkan. Ataupun, masuklah kelas vokal saya, jom.. hehehe.

Advertisement

Kebanyakan pengikut Nazim turut memberikan kata-kata semangat dan memintanya terus menyanyi sekiranya itu adalah minatnya. Mereka juga memuji suara lelaki itu sedap dan mempunyai bakat besar dalam bidang nyanyian.

Sumber: BM Cari

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    November 29, 2019 at 11:08 am

    ahahah

  2. Anonymous

    November 29, 2019 at 8:01 am

    ok je suara dia..xde la teruk sgt..

  3. Aku

    November 28, 2019 at 7:10 pm

    Aduh. Geli lah lu Mat.

  4. Bukan Pondan

    November 28, 2019 at 6:00 pm

    Hakak2 verangan yg perasan suara sedap tapi vroom vroom vroom sendu! Hahha

  5. anon

    November 28, 2019 at 3:46 pm

    kalau sedap org tak kecam

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top