Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Natasha Hudson Bercerai Buat Kali Ketiga

Angin tiada, ribut tiada, hari ini kita dikejutkan dengan berita penceraian Natasha Hudson. Untuk makluman, ini adalah kali ketiga perkahwinan Natasha Hudson berakhir dengan penceraian. Menurut Natasha, dia dan suaminya, Carleed Khaza atau Khalid Kamal sudah bercerai secara baik pada tahun ini. Mereka berdua telah bergelar suami isteri pada April 2012 dan dua cahaya mata.

natasha hudson

Advertisement

Desas-desus penceraian ini telah tersebar selepas Natasha memuatnaik satu status pada 25 September lalu yang memaklumkan dirinya sudah kembali sendiri. Mengesahkan desas-desus tersebut, Natasha Hudson berkata:-

Saya sudah bergelar solo dan kami berpisah secara baik. Maaf, buat masa ini, saya tidak dapat mengulas lebih terperinci mengenai perpisahan kami.Saya harap semua pihak beri saya dan keluarga ruang untuk menyelesaikan perkara berkaitan terlebih dahulu.

Saya berada dalam keadaan baik dan hidup perlu diteruskan bersama anak-anak seperti biasa. Saya percaya Allah SWT lebih mengetahui dan sebaik-baik perancang.

natasha hudson

Semoga Natasha Hudson tabah menghadapi dugaan dan cabaran ini. Perkara yang paling penting ialah memastikan anak-anak hasil perkahwinan mendapat kasih sayang yang secukupnya walaupun Natasha dan suami sudah tidak tinggal sebumbung. Sama-sama kita doakan. Sumber Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 Comments

  1. Anonymous

    October 11, 2018 at 9:03 am

    Tak ngapalh..status janda itu bkn hina.
    Bsrkn anak2 jelh. Jgn fikir tergesa2 cari jodoh.
    Srmua.anak2 sudh boleh berdikari…baru fikir kendian hari.
    Zmn tua jgn kita takut..yg penting kita sihat dn boleh mncari wang.
    Kkdg seronok jugk hidup menjanda ni ye…bkn x seronok..anak2 pun dh ada.
    Apa lgi.

  2. Anonymous

    October 11, 2018 at 8:51 am

    perkahwinan ini ibarat perjudian, bergantung pada nasib. wallahualam…
    semoga ada kebaikkan disebalik apa yg berlaku buat kamu.
    InsyaALLAH. Aamiin…

  3. Anonymous

    October 11, 2018 at 8:24 am

    asal lepas ni jgn amek laki org dah la. tolong ye.

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 8:33 am

      Kita tgk kalau ada perempuan yang kasihkan perempuan lain, yang sanggup nak share suami supaya suami dpt bimbing NH n anak2. Rasulullah berpoligami dengan antaranya ibu tunggal. Why not?

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 8:57 am

      Mana ada wanita berhati mulia mcm tuh zmn skrg..melainkn bini tu dh lumpuh..serba serba x boleh.buat apa2.

  4. taksub

    October 10, 2018 at 9:37 pm

    patutnya makin alim makin bahagia.ni terbalik..biasa2 sudah

    • lola

      October 10, 2018 at 10:03 pm

      x semesti definisi bahagia tu kena berkahwin,berlaki je..ade org bahagia buat mcm2 bnda..tlg mak ayah, buat keje amal mcm natasha nih..lgpn die dh ada anak & penah rase berkahwin pn..biarlah die ngn jalan dia..die je tau ape dia nk

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 9:45 am

      setuju sangat. Mentaliti orang yang tak nampak sekeliling mmg camtu. Nak bahagia je ..jawapannya kawin. Nak ada org jaga je…jawapannya kawin.. Sadly, zaman sekrg ni tak payah nak harap orang jaga. jaga je diri sendiri. And kalau ada parents, jaga parents lagi bagus.

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 9:58 am

      mungkin dgn bercerai dia makin bahagia? ko apa tau?
      sempit sgt ke akal kita sampai setakat tu je boleh fikir…

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 12:36 pm

      Orang yg baik dan alim la yang paling byk ujian dlm hidup. Allah uji sebab nk naik kan darjat mereka.

    • bunda

      October 14, 2018 at 12:15 pm

      sebab dia makin baiklah Allah bg ujian. Kalau perkahwinan tu menjauhkan dia dr Allah, bmada baiknya dia bercerai. Kita tak tahu kan.. NH dah berusaha berubah dr seksi giler dulu sampai berpurdah mcm ni utk jaga diri dia.. perempuan baik utk lelaki yg baik. Kita tak tahu apa usaha bekas suami dia utk jadi baik.. jd, xyah nak nilai bahagia org. Dia mesti bahagia dengan aturan Allah pd dia.

  5. Nini

    October 10, 2018 at 9:37 pm

    Amat mamilukn..akhirnya bercerai jgk..kesian..dia telah byk berubah kpd yg lbh baik..kenal dia sama2 dlm kelas mengaji/qiro’ah Al Quran..moga dia tabah dgn dugaan ini..

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 5:38 am

      ada lah tu perancangan utk nh dr Dia.. He knows best.. smoga nh kuat dn tabah..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama