July 13th, 2012

Kalau lihatkan rupa, Nasha Aziz merupakan salah seorang wanita idaman jejaka Malaya. Namun sehingga ke hari ini, masih tiada jejaka yang berjaya mencuri hati si dara ini. Sudah pun berumur 41 tahun, Nasha masih tampak muda, masih solo dan masih mencari si Adam yang boleh mengisi hatinya.

nasha aziz

Rasanya suatu ketika dahulu Nasha pernah dikatakan bercinta hangat dengan seorang jejaka Nur Iman Tang. Namun nampaknya cinta mereka sudah tamat. Ada peluanglah untuk kaum Adam di luar sana mengorat Nasha. Kata Nasha:-

Masih solo. Tak mengenali, mengenali pun. Penat lah nak kenal-kenal (gelak). Lagipun banyak benda yang kita perlu mengenali, kan. Saya serahkan pada-Nya. Saya harus bersyukur. Saya tak nak demand, tak nak merungut kenapa sampai sekarang saya belum bertemu jodoh. Lagipun saya tidak menerima sebarang desakan dari keluarga mahupun teman-teman rapat. Lambat atau cepat, saya percaya pada kentetuan-Nya. Mungkin bagi sesetengah wanita, apatahlagi bila dah berumur, mereka akan risau kalau masih belum berkahwin. Mereka mungkin malu. Tapi bagi saya, tak perlu rasa malu. Bukankah setiap kita dah di janjikan akan ada adam atau hawa untuk kita semua. Maknanya ada lah Adam saya, satu hari nanti.

Nampaknya selepas Ella, pastinya perkahwinan Nasha Aziz yang ditunggu ramai. Abang Nara doakan agar Nasha cepat-cepat bertemu jodoh. Makin tua nanti sukar pulak untuk menimang cahaya mata sendiri. Lagi 6 keping gambar Nasha Aziz yang terbaru dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit info Malaysian Digest.

nasha aziz

P.S: Mak Abang Nara setiap tahun membekalkan serunding daging dan ayam daripada Kampung Laut, Kelantan untuk menghadapi bulan puasa. Kepada anda yang berminat untuk menjadi dealer, boleh hubungi 017-2688-341. Ini peluang untuk anda buat extra income sempena raya yang bakal menjelma tiba. Harga sangat-sangat berpatutan.

nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz


76 responses to “Nasha Aziz Masih Solo Di Umur 41 Tahun”

  1. anonymous says:

    orang MALAYSIA kalau bab memaki hamun nombor 1 kn?boleh x jangan suka mengata sana sini doakan cukuplah ingat dengan cara mengutuk boleh ubah orang tu??lagi korang mengata lagi banyak dosa dapat~

  2. mamat says:

    dah bosan dgn die ni sbb..tiap2 hari ak tgk die bogel huhu..video die dulu tu huhu

  3. bajet bagus says:

    Dia ni perangai buruk..sbb tu la takda sapa-sapa yg lekat/nak kawin dgn dia..depan tv/camera lain daripada yg betul2 depan muka..rata-rata yg pernah bekerja dgn die tahu kelancangan mulut + perangai bajet bagus die

  4. Kuntum says:

    Bertaubatlah…. Hatta hembusan nafas ini kepunyaan Allah SWT…..

  5. BAJET LA KO NIE PAH says:

    umo dah 41 tp xsampai seru tok berubah so macam mane nak kawen kak jah oiiii

Loading...