Nas Daily Yang Sebelum Ini Diharamkan Kini Sudah Boleh Masuk Ke Malaysia?

Trending

Nas Daily Yang Sebelum Ini Diharamkan Kini Sudah Boleh Masuk Ke Malaysia?

Nas Daily cukup terkenal dengan vlog pengembaraan dan jumpa ramai orang yang mampu memberikan inspirasi di seluruh dunia. Bagaimanapun, dia merupakan pemegang pasport Israel dan tidak dibenarkan untuk memasuki Malaysia serta 20 negara lain.

Akan tetapi, dalam perkongsian terbarunya di TikTok, dia mendakwa dengan penuh bangganya telah berjaya mendapatkan kerakyatan negara Caribbean.

Advertisement

Dia juga menyatakan telah melakukan segala usaha keras, habis banyak duit dan perlu menunggu masa yang lama untuk dapatkan pasport negara itu.

Dengan pasport negara Caribbean itu, dia mengumumkan dirinya kini sudah boleh pergi ke Malaysia dan semua negara yang menyekat kemasukannya sebelum ini.

 

Advertisement

Nas turut mengajak pengikutnya untuk meneka berapa banyak duit yang dia telah habiskan untuk dapatkan pasport negara itu. Respon netizen ada yang kagum dengan usaha kerasnya dan ada ada juga yang marah dengan apa yang dia lakukan.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...