February 11th, 2019

Entah kenapa, selepas kemenangannya di Anugerah Juara Lagu ke-33 (AJL33), penyanyi Sufian Suhami dihimpit dengan satu demi satu kontroversi panas.

Sepanjang minggu lalu, foto mesra lelaki mirip Sufian bermesra dengan seorang gadis tular di media sosial sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi liar. Ada yang mula menggelar Sufian kaki perempuan dan macam-macam lagi.

Bagaimanapun, Sufian menganggap foto itu sengaja disebarkan untuk mensabotaj dirinya. Sufian turut menjelaskan beliau tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan gadis misteri itu.

Sejujurnya saya berasa ralat dengan perkara ini. Dalam masa sama, saya tak terkejut. Saya berasakan ini bukan satu isu besar dan tak perlu pun diperbesarkan. Kalau boleh berhenti beri perhatian pada isu ini. Tak nak ia jadi fokus orang ramai. Biarkan ia berlalu begitu saja. Sedangkan ada perkara lebih gembira ingin dikongsi.

Nampak sangat ini lebih kepada perbuatan khianat. Sampai sekarang saya masih solo. Saya berhak untuk berkawan dengan sesiapa saja.

Sabarlah Sufian, bukan semua orang senang dengan kejayaan kita dan ada kalanya mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan reputasi orang lain.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Aqo Imran


30 responses to “Nampak Sangat Ini Lebih Kepada Perbuatan Khianat – Sufian Suhaimi”

  1. Bukan Peminat Elpira says:

    Lelaki muka baik tak semestinya baik.

  2. Jae says:

    So this is what happens when we reveal something. What if we reveal everything? Let the games begin S. It’s yours, better admit it. I give you 14 days to call me. U know where to look for me as well. 45dhhk12

    • Yakyot says:

      ITolong reveal semuanya.Biar Sufian dan fanatiknya belajar menghormati orang lain.Mereka kutukan orang macam tak takut dosa demi mengangkat Sufian.

  3. anonymous says:

    eeeuuuwww you sooo insanely ugly no wonder you’re dumped

  4. Tim says:

    Ni pian buat hal netz sume pakat ktuk pmpuan tu..mcm pian baik sgt..klau el..skit wt kne kecam truk..puncanye sbb el tnggalkn pian..so sume el wat trus jdi bruk..netz mkin lama mkin gile..cube klau bnda cmni artis pmpuan yg wt..mulelah kecam, kata murahan, tapi kalau artis laki dok bekap..pian ni bkn baik sgt..muke je innocent..rlax dok pgg bkn mahram sne sini..dhlh stop plih kasih..

Loading...