Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nampak Sangat Ini Lebih Kepada Perbuatan Khianat – Sufian Suhaimi

Entah kenapa, selepas kemenangannya di Anugerah Juara Lagu ke-33 (AJL33), penyanyi Sufian Suhami dihimpit dengan satu demi satu kontroversi panas.

Advertisement

Sepanjang minggu lalu, foto mesra lelaki mirip Sufian bermesra dengan seorang gadis tular di media sosial sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi liar. Ada yang mula menggelar Sufian kaki perempuan dan macam-macam lagi.

Bagaimanapun, Sufian menganggap foto itu sengaja disebarkan untuk mensabotaj dirinya. Sufian turut menjelaskan beliau tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan gadis misteri itu.

Sejujurnya saya berasa ralat dengan perkara ini. Dalam masa sama, saya tak terkejut. Saya berasakan ini bukan satu isu besar dan tak perlu pun diperbesarkan. Kalau boleh berhenti beri perhatian pada isu ini. Tak nak ia jadi fokus orang ramai. Biarkan ia berlalu begitu saja. Sedangkan ada perkara lebih gembira ingin dikongsi.

Nampak sangat ini lebih kepada perbuatan khianat. Sampai sekarang saya masih solo. Saya berhak untuk berkawan dengan sesiapa saja.

Advertisement

Sabarlah Sufian, bukan semua orang senang dengan kejayaan kita dan ada kalanya mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan reputasi orang lain.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Aqo Imran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. Bukan Peminat Elpira

    February 13, 2019 at 2:49 pm

    Lelaki muka baik tak semestinya baik.

  2. Jae

    February 13, 2019 at 3:53 am

    So this is what happens when we reveal something. What if we reveal everything? Let the games begin S. It’s yours, better admit it. I give you 14 days to call me. U know where to look for me as well. 45dhhk12

    • Yakyot

      February 13, 2019 at 1:54 pm

      ITolong reveal semuanya.Biar Sufian dan fanatiknya belajar menghormati orang lain.Mereka kutukan orang macam tak takut dosa demi mengangkat Sufian.

  3. anonymous

    February 12, 2019 at 7:09 pm

    eeeuuuwww you sooo insanely ugly no wonder you’re dumped

  4. Tim

    February 12, 2019 at 3:08 pm

    Ni pian buat hal netz sume pakat ktuk pmpuan tu..mcm pian baik sgt..klau el..skit wt kne kecam truk..puncanye sbb el tnggalkn pian..so sume el wat trus jdi bruk..netz mkin lama mkin gile..cube klau bnda cmni artis pmpuan yg wt..mulelah kecam, kata murahan, tapi kalau artis laki dok bekap..pian ni bkn baik sgt..muke je innocent..rlax dok pgg bkn mahram sne sini..dhlh stop plih kasih..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama