April 21st, 2020

Selepas episod putus tunang, kisah peribadi Sufian Suhaimi sering menjadi perhatian netizen. Baru-baru ini, aksi romantisnya bersama pelakon jelita, Jasmine Suraya dalam program I Can See Your Voice Malaysia mencuri tumpuan ramai.

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Jelas kelihatan ‘chemistry’ mereka berdua, nampak cukup mesra dan serasi bersama ibarat pasangan sedang dilamun cinta.

“So sweet, moga ada jodoh”

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Rata-rata peminat mengharapkan agar hubungan mereka lebih daripada seorang kawan.

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta sufian suhaimi jasmine suraya bercinta sufian suhaimi jasmine suraya bercinta sufian suhaimi jasmine suraya bercinta sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

“Belum terfikir untuk bercinta tapi selesa berkawan dengan Sufian” – Jasmine Suraya

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Namun, Jasmine memberitahu dia tidak pernah terfikir untuk menjalin hubungan cinta dengan Sufian tetapi menganggap penyanyi itu sebagai baik dan selesa berkawan dengannya.

Saya akui ada peminat suka kalau kami bercinta, tapi buat masa ini saya tak terfikir tentang benda itu. Saya berkawan dengan semua orang, kalau ada jodoh, adalah ya!

Sejujurnya Sufian seorang lelaki yang sangat simple dan baik orangnya. Dia ada karakter tersendiri membuatkan kita rasa senang nak berkawan. Itu dari apa yang saya nampak.  Lagi satu, kalau kita berbual dengan dia, terus rasa selesa dan tak kekok.

Tidak dinafikan, memang nampak keserasian antara mereka berdua. Apa salahnya kalau bercinta kan? Doakan yang baik-baik sahaja buat Sufian dan Jasmine.


4 responses to “Nampak Romantik Bersama, Sufian Suhaimi & Jasmine Suraya Hangat Bercinta?”

  1. Anonymous says:

    Awalnya bilang mantannya banyak menghilangkan duit. Langsung cari yang high maintenance. Hipokrit.

  2. Anonymous says:

    So sweet semoga ada jodoh ??

  3. Anonymous says:

    tolong laa jgn dgn si bdk nerd ni…acah2 playboy versi baik…nk pikat mmg laa kne tunjuk y baik2…sok dh dpt dh tau keburukan mula laa keluar ayat “kami dh x sehaluan”….puiiii….

  4. sasaa says:

    Susah …seorang Islam seorang kristian..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...